Aká je efektivita a účinnosť reklamy rôznych mediatypov

27.6.2010   13:13| TVBA

Hodnotenie účinnosti reklamy a inzercie v jednotlivých mediatypoch skúma vplyv na predaj, účinnosť reklamy a inzercie, vplyv reklamy na zmenu značky, vplyv okolia, vplyv pozitívnych a negatívnych správ, reklamu a inzerciu v porovnaní s propagáciou predaja.


NOVINY
Výhody: veľký dosah, vysoká miera územnej koncentrácie, potrebná frekvencia, hmotný charakter, krátke výrobné lehoty, relatívne nízke náklady, schopnosť sprostredkovať detailné informácie.

Nevýhody: nemožnosť zacielenia na určitý zákaznícky segment, obmedzenie tvorivého spracovania reklamy, nízka úroveň prevedenia, vysoké náklady celoštátnej tlače.

ČASOPISY
Výhody: čítajú ich špecifické skupiny zákazníkov, majú hmotný charakter, vysoká reprodukčná kvalita našej správy, určitá dôveryhodnosť zákazníckeho segmentu, možnosť sprostredkovania detailných informácií.

Nevýhody: obmedzenie kreativity (nemajú pohyb, zvuk …), zhluky inzerátov, nízka frekvencia (mesačníky, 1/4 ročníky …), dlhé doby na uverejnenie, sú pomerne drahé (v dôsledku toho nastáva určitá selekcia potenciálnych zákazníkov).

ROZHLAS

Výhody: relatívne nízke náklady, možnosť voľby poslucháčov, možnosť vysokej frekvencie na podávanie správy, krátke (výrobné) lehoty na uverejnenie, možnosť časového zosúladenia, v rámci denných (týždenných) cyklov.

Nevýhody: nesprostredkováva vizuálny vnem, krátka životnosť tejto správy, inzertné vstupy majú charakter zhlukov informácií.

TELEVÍZIA

Výhody: vysoký dosah, vysoký presvedčovací vplyv, schopnosť jednotného prenosu správy na celom území, schopnosť využitia časového faktoru týždňového a denného cyklu, možnosť demografickej selektívnosti.

Nevýhody: vysoké náklady, krátka životnosť, pôsobí faktor zhluku.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Sponzorský odkaz

Chcete podporiť značku, alebo predstaviť produkt, oznámiť zľavy? Každá z týchto podôb má vplyv na nasadenie a frekvenciu spotu. Napríklad pre podporu imidžu je efektívnejšie voliť dlhšiu dobu kampane.

Výhodou sponzoringu je nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a časová nenáročnosť výroby sponzorského odkazu.

Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu. Vhodný je pre propagáciu mena, ochrannej známky, dobrej povesti alebo aktivít právnickej alebo fyzickej osoby.

Formy:

  • Sponzorovaný program - sponzoring sa realilzuje  krátkym 5-15 sekúndovým sponzorským odkazom na začiatku a na konci programu vo forme "Tento program vám prináša ..." Spravodajstvo a politická publicistika nesmie byť spozorovaná - zo zákona. Sponzor tiež nesmie ovplyvňovať obsah sponzorovaného programu.

  • Injektáž je umiestnenie loga záujemcu priamo vo vysielaní konkrétneho programu. Logo bude umiestnené počas programu v dohodnutom počte a dohodnutej dĺžke. Obvyklá injektáž je 5 sekúnd a veľkosť loga je 1/16 televíznej obrazovky. Umiestnenie je možné za predpokladu sponzovania programu

  • Súťaž ak má klient zakúpený sponzorský sponzorský odkaz, a poskytne cenu do súťaže, môžeme okrem pohľadu na cenu a jej krátkeho opisu vyhlásiť aj meno sponzora.

Cenník sponzoring 
Sponzorský odkaz

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM