Objavte regionálnu TV pre svoju efektívnu kampaň

19.4.2017   19:03| TVBA

Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech! Využite tento komunikačný kanál pre vašu firmu a vaše reklamné posolstvo. 

 

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame? Prieskumy zo zahraničia dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element, ako je to v iných prípadoch. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie.

Aké budú vaše benefity?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Malí trhoví inzerenti tak môžu eliminovať plytvanie a veľkí národní inzerenti tak môžu osloviť svoje publikum s nadpriemerne vernými divákmi prostredníctvom jedinečnej multiregionálnej inzercie.
  • Optimalizácia rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu
    Dostupnosť reklamy v regionálnej televízií dáva spoločnostiam možnosť začať v malom. Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!
    Regionálna televízia spája  výhodu národných televízií s miestnou odbornosťou tlačených novín – na jednom mieste.

Inzerujte svoju značku v televízii, ktorá sprostredkuje pôsobivý a emocionálny zážitok, zdieľaný pre všetkých televíznych divákov.

 

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 


Sponzorský odkaz

Chcete podporiť značku, alebo predstaviť produkt, oznámiť zľavy? Každá z týchto podôb má vplyv na nasadenie a frekvenciu spotu. Napríklad pre podporu imidžu je efektívnejšie voliť dlhšiu dobu kampane.

Výhodou sponzoringu je nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a časová nenáročnosť výroby sponzorského odkazu.

Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu. Vhodný je pre propagáciu mena, ochrannej známky, dobrej povesti alebo aktivít právnickej alebo fyzickej osoby.

Formy:

  • Sponzorovaný program - sponzoring sa realilzuje  krátkym 5-15 sekúndovým sponzorským odkazom na začiatku a na konci programu vo forme "Tento program vám prináša ..." Spravodajstvo a politická publicistika nesmie byť spozorovaná - zo zákona. Sponzor tiež nesmie ovplyvňovať obsah sponzorovaného programu.

  • Injektáž je umiestnenie loga záujemcu priamo vo vysielaní konkrétneho programu. Logo bude umiestnené počas programu v dohodnutom počte a dohodnutej dĺžke. Obvyklá injektáž je 5 sekúnd a veľkosť loga je 1/16 televíznej obrazovky. Umiestnenie je možné za predpokladu sponzovania programu

  • Súťaž ak má klient zakúpený sponzorský sponzorský odkaz, a poskytne cenu do súťaže, môžeme okrem pohľadu na cenu a jej krátkeho opisu vyhlásiť aj meno sponzora.

Cenník sponzoring 
Sponzorský odkaz

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM