Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.

3.4.2017   17:15| TVBA

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

  • Televízia predáva najlepšie
    Televízia vytvára najväčší objem predaja. Žiadne iné médium nepredá toľko ako televízia. Televízia je oveľa lepšou investíciou ako napríklad tlačové reklamy a letáky.
  • Televízia žije najdlhšie
    Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia dokáže predať všetko
    90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov. Dlhodobý spotrebný tovar je víťazom s priemernou návratnosťou investícií 8,3, t.j. že zakaždým, keď budete investovať 1 € do televízie, dostanete 8,3 € naspäť.
  • Televízia je bezpečná investícia
    Vaše peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6. Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá.

 


 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Sponzorský odkaz

Chcete podporiť značku, alebo predstaviť produkt, oznámiť zľavy? Každá z týchto podôb má vplyv na nasadenie a frekvenciu spotu. Napríklad pre podporu imidžu je efektívnejšie voliť dlhšiu dobu kampane.

Výhodou sponzoringu je nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a časová nenáročnosť výroby sponzorského odkazu.

Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu. Vhodný je pre propagáciu mena, ochrannej známky, dobrej povesti alebo aktivít právnickej alebo fyzickej osoby.

Formy:

  • Sponzorovaný program - sponzoring sa realilzuje  krátkym 5-15 sekúndovým sponzorským odkazom na začiatku a na konci programu vo forme "Tento program vám prináša ..." Spravodajstvo a politická publicistika nesmie byť spozorovaná - zo zákona. Sponzor tiež nesmie ovplyvňovať obsah sponzorovaného programu.

  • Injektáž je umiestnenie loga záujemcu priamo vo vysielaní konkrétneho programu. Logo bude umiestnené počas programu v dohodnutom počte a dohodnutej dĺžke. Obvyklá injektáž je 5 sekúnd a veľkosť loga je 1/16 televíznej obrazovky. Umiestnenie je možné za predpokladu sponzovania programu

  • Súťaž ak má klient zakúpený sponzorský sponzorský odkaz, a poskytne cenu do súťaže, môžeme okrem pohľadu na cenu a jej krátkeho opisu vyhlásiť aj meno sponzora.

Cenník sponzoring 
Sponzorský odkaz

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM