Aká je efektivita a účinnosť reklamy rôznych mediatypov

27.6.2010   13:13| TVBA

Hodnotenie účinnosti reklamy a inzercie v jednotlivých mediatypoch skúma vplyv na predaj, účinnosť reklamy a inzercie, vplyv reklamy na zmenu značky, vplyv okolia, vplyv pozitívnych a negatívnych správ, reklamu a inzerciu v porovnaní s propagáciou predaja.


NOVINY
Výhody: veľký dosah, vysoká miera územnej koncentrácie, potrebná frekvencia, hmotný charakter, krátke výrobné lehoty, relatívne nízke náklady, schopnosť sprostredkovať detailné informácie.

Nevýhody: nemožnosť zacielenia na určitý zákaznícky segment, obmedzenie tvorivého spracovania reklamy, nízka úroveň prevedenia, vysoké náklady celoštátnej tlače.

ČASOPISY
Výhody: čítajú ich špecifické skupiny zákazníkov, majú hmotný charakter, vysoká reprodukčná kvalita našej správy, určitá dôveryhodnosť zákazníckeho segmentu, možnosť sprostredkovania detailných informácií.

Nevýhody: obmedzenie kreativity (nemajú pohyb, zvuk …), zhluky inzerátov, nízka frekvencia (mesačníky, 1/4 ročníky …), dlhé doby na uverejnenie, sú pomerne drahé (v dôsledku toho nastáva určitá selekcia potenciálnych zákazníkov).

ROZHLAS

Výhody: relatívne nízke náklady, možnosť voľby poslucháčov, možnosť vysokej frekvencie na podávanie správy, krátke (výrobné) lehoty na uverejnenie, možnosť časového zosúladenia, v rámci denných (týždenných) cyklov.

Nevýhody: nesprostredkováva vizuálny vnem, krátka životnosť tejto správy, inzertné vstupy majú charakter zhlukov informácií.

TELEVÍZIA

Výhody: vysoký dosah, vysoký presvedčovací vplyv, schopnosť jednotného prenosu správy na celom území, schopnosť využitia časového faktoru týždňového a denného cyklu, možnosť demografickej selektívnosti.

Nevýhody: vysoké náklady, krátka životnosť, pôsobí faktor zhluku.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Telenákup

Televízna obrazovka dokáže predať aj také výrobky, ktoré by inak ostali nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov. Vhodný je pre výrobky, ktorých použitie, účinky je potrebné vysvetliť,  alebo presvedčiť zákazníka prostredníctvom emócií.

Telenákup je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu. Priama ponuka znamená, že obsahom telenákupného spotu je uvedenie ceny a kontaktu (na rozdiel od klasickej reklamy a sponzoringu). Telenákupný spot má do 15 minút a obvykle je vyrobený v štylizovanej hranej forme. Moderátor priamo a opakovane vyzýva ku kúpe prezentovaného produktu.


 

Vyrobili sme desiatky spotov, viac ako 10 rokov denne produkujeme verzie pre rôzne televízne stanice v Európe, najmä pre Nemecko a Švajčiarsko, ale aj Poľsko. Vďaka zahraničným klientom sme sa stali vyhľadávanou spoločnosťou. Referencie: SMG, Mediashop AG, Smart shop, Studio Moderna, WS teleshoping, JML, Quality shop.
Ďalšie spoty
.

Cenník telenákup, komerčné video 

Odvysielanie telenákupného spotu alebo komerčného videa

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM