Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.

3.4.2017   17:15| TVBA

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

  • Televízia predáva najlepšie
    Televízia vytvára najväčší objem predaja. Žiadne iné médium nepredá toľko ako televízia. Televízia je oveľa lepšou investíciou ako napríklad tlačové reklamy a letáky.
  • Televízia žije najdlhšie
    Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia dokáže predať všetko
    90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov. Dlhodobý spotrebný tovar je víťazom s priemernou návratnosťou investícií 8,3, t.j. že zakaždým, keď budete investovať 1 € do televízie, dostanete 8,3 € naspäť.
  • Televízia je bezpečná investícia
    Vaše peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6. Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá.

 


 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Telenákup

Televízna obrazovka dokáže predať aj také výrobky, ktoré by inak ostali nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov. Vhodný je pre výrobky, ktorých použitie, účinky je potrebné vysvetliť,  alebo presvedčiť zákazníka prostredníctvom emócií.

Telenákup je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu. Priama ponuka znamená, že obsahom telenákupného spotu je uvedenie ceny a kontaktu (na rozdiel od klasickej reklamy a sponzoringu). Telenákupný spot má do 15 minút a obvykle je vyrobený v štylizovanej hranej forme. Moderátor priamo a opakovane vyzýva ku kúpe prezentovaného produktu.


 

Vyrobili sme desiatky spotov, viac ako 10 rokov denne produkujeme verzie pre rôzne televízne stanice v Európe, najmä pre Nemecko a Švajčiarsko, ale aj Poľsko. Vďaka zahraničným klientom sme sa stali vyhľadávanou spoločnosťou. Referencie: SMG, Mediashop AG, Smart shop, Studio Moderna, WS teleshoping, JML, Quality shop.
Ďalšie spoty
.

Cenník telenákup, komerčné video 

Odvysielanie telenákupného spotu alebo komerčného videa

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM