Objavte regionálnu TV pre svoju efektívnu kampaň

19.4.2017   19:03| TVBA

Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech! Využite tento komunikačný kanál pre vašu firmu a vaše reklamné posolstvo. 

 

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame? Prieskumy zo zahraničia dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element, ako je to v iných prípadoch. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie.

Aké budú vaše benefity?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Malí trhoví inzerenti tak môžu eliminovať plytvanie a veľkí národní inzerenti tak môžu osloviť svoje publikum s nadpriemerne vernými divákmi prostredníctvom jedinečnej multiregionálnej inzercie.
  • Optimalizácia rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu
    Dostupnosť reklamy v regionálnej televízií dáva spoločnostiam možnosť začať v malom. Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!
    Regionálna televízia spája  výhodu národných televízií s miestnou odbornosťou tlačených novín – na jednom mieste.

Inzerujte svoju značku v televízii, ktorá sprostredkuje pôsobivý a emocionálny zážitok, zdieľaný pre všetkých televíznych divákov.

 

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 


TV reklama

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Potrebujete uviesť novú značku na trh? Ste už dlho na trhu a chcete posilniť svoju obchodnú značku? Potrebujete predávať svoje výrobky a služby? Vyskúšali ste už ostatné mediatypy, ale neprinieslo to želaný účinok? Na internete a sociálnych sieťach inzeruje každý, ale televízia je výberové médium, tam sa nedostane každý. Majitelia najluxusnejších svetových značiek poznajú silu televízie a z toho dôvodu väčšina rozpočtu ide do TV reklamy, napriek tomu, že ich značku každý pozná.
Čudovali ste sa niekedy, prečo ide v televízií stále telenákup? Lebo emócie predávajú.

  • Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
  • Diváci prijímajú reklamu ako informáciu - reklama v regionálnej TV neprekáža.
  • Myslite na efektivitu rozpočtu a eliminovanie reklamného  plytvania.
  • Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!

 

Reklamné komunikáty

Televízna reklama znamená predaj vysielacieho času, ktorý je určený pre vysielanie reklamy. Je zaradená do reklamných blokov medzi programom.

Ponúkame všetky formy mediálnej komunikácie, ktoré poznáte z národnej televízie . 

Reklamný spot - klasická forma reklamy. Výhodou reklamného spotu je plná koncentrácia na reklamné posolstvo. Vhodný je na budovanie značky alebo predaj vysokoobrátkového tovaru a služieb, ale i na predaj vstupeniek na podujatie.

Sponzoring - odvysielanie odkazu vo forme "tento program vám prináša..." Výhodou sponzoringu je nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a časová nenáročnosť výroby sponzorského odkazu. Vhodný je na posilnenie značky.

Telenákup - priamy predaj produktov a služieb cez televíznu obrazovku. Televízna obrazovka dokáže predať aj také výrobky, ktoré by inak ostali nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov.

Product placement - umiestňovanie produktov v programe. Výhodou je pozitívne pôsobenie okolia, nízke náklady na dosiahnutie cieľovej skupiny vysoká zapamätateľnosť, vysoký dosah na cieľové skupiny a malé konkurenčné prostredie.

Portfólio našich reklamných ponúk obsahuje nielen klasickú reklamu ale i ďalšie špeciálne formy reklamy, ktoré aktualizujeme na základe prebiehajúceho dialógu s našimi zákazníkmi a tak vytvárame stále nové kreatívne príležitosti

Prostredníctvom televízie sa rýchlo stanete rýchlo víťazom na miestnom trhu. Jednoduchý prenos emócií a oznámenie svojho posolstva širokej populácií patrí k výhodám TV komunikácie.

Metropolitná TV BRATISLAVA

Naše reklamné posolstvo sa sústreďuje na obyvateľov Bratislavy a okolia. Svojím vysielaním sa orientujeme na špecifické oblasti, typické pre obyvateľov hlavného mesta, komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila a mobilita
Pokrytie - má státisícový potenciál, divákov vo všetkých krajoch
Sledovanosť - pravidelné publikum je cca 200 tisíc divákov
Už 10 rokov - TV Bratislava patrí k najdôležitejším médiám v regióne.
TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál.
.
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM