Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.

3.4.2017   17:15| TVBA

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

  • Televízia predáva najlepšie
    Televízia vytvára najväčší objem predaja. Žiadne iné médium nepredá toľko ako televízia. Televízia je oveľa lepšou investíciou ako napríklad tlačové reklamy a letáky.
  • Televízia žije najdlhšie
    Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia dokáže predať všetko
    90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov. Dlhodobý spotrebný tovar je víťazom s priemernou návratnosťou investícií 8,3, t.j. že zakaždým, keď budete investovať 1 € do televízie, dostanete 8,3 € naspäť.
  • Televízia je bezpečná investícia
    Vaše peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6. Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá.

 


 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



TV reklama

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Potrebujete uviesť novú značku na trh? Ste už dlho na trhu a chcete posilniť svoju obchodnú značku? Potrebujete predávať svoje výrobky a služby? Vyskúšali ste už ostatné mediatypy, ale neprinieslo to želaný účinok? Na internete a sociálnych sieťach inzeruje každý, ale televízia je výberové médium, tam sa nedostane každý. Majitelia najluxusnejších svetových značiek poznajú silu televízie a z toho dôvodu väčšina rozpočtu ide do TV reklamy, napriek tomu, že ich značku každý pozná.
Čudovali ste sa niekedy, prečo ide v televízií stále telenákup? Lebo emócie predávajú.

  • Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
  • Diváci prijímajú reklamu ako informáciu - reklama v regionálnej TV neprekáža.
  • Myslite na efektivitu rozpočtu a eliminovanie reklamného  plytvania.
  • Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!

 

Reklamné komunikáty

Televízna reklama znamená predaj vysielacieho času, ktorý je určený pre vysielanie reklamy. Je zaradená do reklamných blokov medzi programom.

Ponúkame všetky formy mediálnej komunikácie, ktoré poznáte z národnej televízie . 

Reklamný spot - klasická forma reklamy. Výhodou reklamného spotu je plná koncentrácia na reklamné posolstvo. Vhodný je na budovanie značky alebo predaj vysokoobrátkového tovaru a služieb, ale i na predaj vstupeniek na podujatie.

Sponzoring - odvysielanie odkazu vo forme "tento program vám prináša..." Výhodou sponzoringu je nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a časová nenáročnosť výroby sponzorského odkazu. Vhodný je na posilnenie značky.

Telenákup - priamy predaj produktov a služieb cez televíznu obrazovku. Televízna obrazovka dokáže predať aj také výrobky, ktoré by inak ostali nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov.

Product placement - umiestňovanie produktov v programe. Výhodou je pozitívne pôsobenie okolia, nízke náklady na dosiahnutie cieľovej skupiny vysoká zapamätateľnosť, vysoký dosah na cieľové skupiny a malé konkurenčné prostredie.

Portfólio našich reklamných ponúk obsahuje nielen klasickú reklamu ale i ďalšie špeciálne formy reklamy, ktoré aktualizujeme na základe prebiehajúceho dialógu s našimi zákazníkmi a tak vytvárame stále nové kreatívne príležitosti

Prostredníctvom televízie sa rýchlo stanete rýchlo víťazom na miestnom trhu. Jednoduchý prenos emócií a oznámenie svojho posolstva širokej populácií patrí k výhodám TV komunikácie.

Metropolitná TV BRATISLAVA

Naše reklamné posolstvo sa sústreďuje na obyvateľov Bratislavy a okolia. Svojím vysielaním sa orientujeme na špecifické oblasti, typické pre obyvateľov hlavného mesta, komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila a mobilita
Pokrytie - má státisícový potenciál, divákov vo všetkých krajoch
Sledovanosť - pravidelné publikum je cca 200 tisíc divákov
Už 10 rokov - TV Bratislava patrí k najdôležitejším médiám v regióne.
TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál.
.
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM