TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi

2.3.2011   22:59| M.Urlandová

Televízna reklama má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú výrobky a ako sú účinné.

  • Televízia predáva najlepšie, televízia žije najdlhšie
    Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia dokáže predať všetko
    90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov.
  • Televízia je bezpečná investícia
    Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.
    Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá. Inzerujte svoju značku v televízii, ktorá sprostredkuje pôsobivý a emocionálny zážitok.

Vlastnosťou televíznej reklamy je: veľmi vysoká názornosť a naliehavosť, atraktívnosť, rýchla odozva a veľmi vysoká penetrácia trhov. Náklady na výrobu spotu sú pomerne vysoké ale náklady na vysielanie nízke.

Vlastnosti:

  • názornosť: veľmi vysoká
  • naliehavosť: veľmi vysoká
  • identifikácia balenia: dobrá
  • rýchlosť odozvy: vysoká
  • náklady na vysielanie : nízke
  • náklady na výrobu: vysoké
  • penetrácia hlavných trhov: veľmi vysoká

Silné stránky televíznej reklamy

Televízia je v súčasnosti najmasovejším komunikačným prostriedkom a odborníci jej pripisujú obrovský dosah na informovanie, vzdelávanie i zábavu najširších vrstiev. Televízia sa označuje za fenomén 20. storočia a pri súčasnom zrastaní s internetom bude zrejme - aj keď modifikovaná - aj jedným z najdôležitejších fenoménov 21. storočia.

Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.

  • vysoká sledovanosť
  • emocionálne pôsobenie (vidím, počujem, cítim)
  • zobrazenie deja v pohybe
  • dobrý zásah cieľovej skupiny
  • možnosť produkt ukázať a predviesť
  • rýchle budovanie povedomia
  • možnosť odsledovania efektivity v krátkom čase po odvysielaní spotu
  • masový zásah

Náklady na televiznu reklamu u najznámejších značiek obvykle činia až 95% z celkových nákladov na reklamu. Tlačové média, rádio a internet sa používajú ako podporný prostriedok a dosahujú nižšie percentá z rozpočtu.

Komunikácia prostredníctvom televízie

Médium diktuje agendu a keď to pochopíme, môžeme "diktovať" médiu a využiť ho na účely cielenej komunikácie, public relations v prospech organizácie, firmy, inštitúcie alebo osobnosti.

Ako sa dostať do televízie?

To je vari najťažší oriešok celej public relations. Televízia je najvýberovejší masovokomunikačný prostriedok. V spravodajstve a publicistike pracuje s tzv. zvukovými a obrazovými koncentrátmi, ktoré v sebe sústreďujú podstatu, najzaujímavejšie, najobsažnejšie, najreprezentatívnejšie a súčasne najkratšie vzorky skutočnosti, danej udalosti. Ak chceme zaujať redaktora, producenta, autora, musíme ho nainfikovať záujmom o danú problematiku alebo mu poslať predpripravený materiál.
 

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



TV reklama

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Potrebujete uviesť novú značku na trh? Ste už dlho na trhu a chcete posilniť svoju obchodnú značku? Potrebujete predávať svoje výrobky a služby? Vyskúšali ste už ostatné mediatypy, ale neprinieslo to želaný účinok? Na internete a sociálnych sieťach inzeruje každý, ale televízia je výberové médium, tam sa nedostane každý. Majitelia najluxusnejších svetových značiek poznajú silu televízie a z toho dôvodu väčšina rozpočtu ide do TV reklamy, napriek tomu, že ich značku každý pozná.
Čudovali ste sa niekedy, prečo ide v televízií stále telenákup? Lebo emócie predávajú.

  • Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
  • Diváci prijímajú reklamu ako informáciu - reklama v regionálnej TV neprekáža.
  • Myslite na efektivitu rozpočtu a eliminovanie reklamného  plytvania.
  • Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!

 

Reklamné komunikáty

Televízna reklama znamená predaj vysielacieho času, ktorý je určený pre vysielanie reklamy. Je zaradená do reklamných blokov medzi programom.

Ponúkame všetky formy mediálnej komunikácie, ktoré poznáte z národnej televízie . 

Reklamný spot - klasická forma reklamy. Výhodou reklamného spotu je plná koncentrácia na reklamné posolstvo. Vhodný je na budovanie značky alebo predaj vysokoobrátkového tovaru a služieb, ale i na predaj vstupeniek na podujatie.

Sponzoring - odvysielanie odkazu vo forme "tento program vám prináša..." Výhodou sponzoringu je nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a časová nenáročnosť výroby sponzorského odkazu. Vhodný je na posilnenie značky.

Telenákup - priamy predaj produktov a služieb cez televíznu obrazovku. Televízna obrazovka dokáže predať aj také výrobky, ktoré by inak ostali nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov.

Product placement - umiestňovanie produktov v programe. Výhodou je pozitívne pôsobenie okolia, nízke náklady na dosiahnutie cieľovej skupiny vysoká zapamätateľnosť, vysoký dosah na cieľové skupiny a malé konkurenčné prostredie.

Portfólio našich reklamných ponúk obsahuje nielen klasickú reklamu ale i ďalšie špeciálne formy reklamy, ktoré aktualizujeme na základe prebiehajúceho dialógu s našimi zákazníkmi a tak vytvárame stále nové kreatívne príležitosti

Prostredníctvom televízie sa rýchlo stanete rýchlo víťazom na miestnom trhu. Jednoduchý prenos emócií a oznámenie svojho posolstva širokej populácií patrí k výhodám TV komunikácie.

Metropolitná TV BRATISLAVA

Naše reklamné posolstvo sa sústreďuje na obyvateľov Bratislavy a okolia. Svojím vysielaním sa orientujeme na špecifické oblasti, typické pre obyvateľov hlavného mesta, komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila a mobilita
Pokrytie - má státisícový potenciál, divákov vo všetkých krajoch
Sledovanosť - pravidelné publikum je cca 200 tisíc divákov
Už 10 rokov - TV Bratislava patrí k najdôležitejším médiám v regióne.
TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál.
.
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM