Reklama a PR

Objavte silu TV reklamy

Žiadne iné médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia. 
Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt.  Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.
 

 

  • Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií.
  • Na Slovensku je až 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.
  • Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. 
  • Regionálna TV: ľudia jej dôverujú, je cielená, neotravuje - má budúcnosť.

Prečo je televízna reklama taká úspešná?



TELEVÍZNA REKLAMA

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi.
Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

  • Reklamný spot
  • Telenákup
     

 

SPONZORING + KONTENT

Televízia dnes ponúka inzerentom viac ako kedykoľvek predtým. Existuje veľa možností otvorených značkám prostredníctvom sveta partnerstva v oblasti televízneho obsahu.

  • Sponzoring - sponzorský odkaz
  • Product placement - umiestňovanie produktov
  • AFP - program financovaný inzerentom
     


 

PUBLIC RELATIONS A NATIVE ADS

PR formáty sú  vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas. Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt.

  • Reportáž
  • Interwiev
  • Diskusia
  • Biznis program
  • Príspevok do relácie

 


 

 

Riešenia

Prostredníctvom televízie sa rýchlo stanete rýchlo víťazom na miestnom trhu.
Jednoduchý prenos emócií a oznámenie svojho posolstva širokej populácií
patrí k výhodám komunikácie cez televíziu.
 
   

.

  • Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia. Regionálna televízia plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.  

    1. Regionálna televízia má nadpriemerne verné publikum. Je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu, pretože ponúka vysoký realizmus a pravosť.
    2. Reklama v regionálnej televízií neprekáža! Diváci prijímajú reklamu ako informáciu -  je považovaná za súčasť programu.
    3. Reklama je cielená. Ak ste lokálny klient, myslite na efektivitu rozpočtu a eliminovanie reklamného  plytvania. Ak ste národný klient, máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete celoplošnú kampaň.

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM