Public relations

Organizujete podujatie o ktorom by mali ľudia vedieť? Realizujete projekt pri ktorom je potrebné komunikovať s verejnosťou? Ste už dlho na trhu ale stále Vás nepoznajú? Budujete novú značku alebo ste otvorili novú prevádzku? Na internete a sociálnych sieťach inzeruje každý, ale televízia je výberové médium - tam sa nedostane každý. Využite možnosti, ktoré ponúka televízia.

  1. PR formáty sú  vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas.
  2. Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.
  3. Televízia je rozhodne najdôveryhodnejšou formou podania reklamného posolstva. Podľa prieskumov má 6 krát vyššiu dôveru ako internet, sociálne média alebo noviny, ktorým verí menej ako 10% dospelých.

Médium diktuje agendu a keď to pochopíme, môžeme "diktovať" médiu a využiť ho na účely cielenej komunikácie, public relations v prospech organizácie, firmy, inštitúcie alebo osobnosti.



Komerčné PR formáty

PR formáty realizujeme formou informačných príspevkov vo vysielaní. Komerčný príspevok má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní (oddelené zvučkou). Reportáž môže byť dodatočne využitá pri podpore predaja  napríklad zverejnením na Vašej webovej stránke.
Pri spolupráci využívame rôžne formy:
reportáž, rozhovor, diskusia, príspevok do tématickej relácie alebo biznis program.





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM