Public relations a Native ads

Organizujete podujatie o ktorom by mali ľudia vedieť? Realizujete projekt pri ktorom je potrebné komunikovať s verejnosťou? Ste už dlho na trhu ale stále Vás nepoznajú? Budujete novú značku alebo ste otvorili novú prevádzku? 

 

  1. PR formáty sú  vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas.
  2. Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.
  3. Televízia je rozhodne najdôveryhodnejšou formou podania reklamného posolstva. Podľa prieskumov má omnoho vyššiu dôveru ako internet, sociálne média alebo noviny.

Médium diktuje agendu a keď to pochopíme, môžeme "diktovať" médiu a využiť ho na účely cielenej komunikácie, public relations v prospech organizácie, firmy, inštitúcie alebo osobnosti.

Komerčné PR formáty

PR formáty realizujeme formou informačných príspevkov vo vysielaní. Komerčný príspevok má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní (oddelené zvučkou). Reportáž môže byť dodatočne využitá pri podpore predaja  napríklad zverejnením na Vašej webovej stránke.
Pri spolupráci využívame rôžne formy:
reportáž, rozhovor, diskusia, príspevok do tématickej relácie alebo biznis program.


.

Reportáž




Reportáž je televíziou vytvorený PR príbeh. Prídeme za vami do podniku, navštívime vás na akcii, urobíme s vami a vašimi partnermi rozhovory, ukážeme vás v tom najlepšom svetle.
Spracovaním je ako iná reportáž publicistického charakteru, my však spropagujeme vašu značku, výrobky a služby a ich kvalitu, alebo vami organizovanú akciu.

Televízia je výberové médium, nedostane sa tam každý.

Interview




Rozhovor realizujeme v štúdiu, alebo v priestoroch klienta. V rozhovore s moderátorom môžete informovať o svojich produktoch a službách. Komerčný rozhovor môže vyzerať aj ako prezentácia na spôsob poradenstva pri voľbe správneho riešenia. Ťažiskom rozhovoru sú ľudia, ktorí majú svoje povolania, hobby, talent alebo zvláštnu úlohu v spoločnosti. Ľudia, ktorých každodenný život nie je obyčajný, ale vždy vzrušujúci. Významnú úlohu pri predaji hrá aj čaro osobnosti respondenta.

Televízna diskusia




Je to rozhovor zo zainteresovanými na zvolenú tému.
Komerčný biznis program
realizujeme formou, ktorá propaguje myšlienku, napr. zdravý životný štýl, móda, reality a pod.
Príspevok do relácie
je skutočne najpôsobivejšou formou "natívnej reklamy". Platí to za predpokladu, že je slobodne vytvorený redakciou s jej plnou zodpovednosťou k ustanoveniam zákona o vysielaní a retransmisii. 


   


Natívna reklama

 Užívatelia si zvykli a vypestovali bannerovú slepotu, resp. štvrtina z nich si nainštalovala adblock. A marketéri si zase zvykli, že priemerné CTR je pod 0,1%, teda keď na 1000 zobrazení nemáme ani jeden jediný preklik, je normálne. Médiá, klienti aj užívatelia spoločne volali po formáte, ktorý nebude obťažovať, ale prinesie konverzie. Na scénu tak prichádza natívna reklama a obsahový marketing.

Porovnanie s inými formátmi reklamy
Čím sú natívne reklamy také atraktívne?
Prečo PR články online nefungujú?
Ako správne tvoriť obsah alebo PR
.

V digitálnom marketingu sa stalo trendom video. Je to tým, že televízia je stále trendová a neporaziteľná - napriek rôznym mýtom.
Ale televízia, na rozdiel od online videa, ponúka okrem internetu (ako každý), aj lineárne vysielanie do sietí. To znamená - pozornosť masových divákov. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia.
Internet "vzal" televízií video, ale ukázalo sa, že ľudia aj na internete prevažne sledujú obsah klasickej televízie.

Tradičné média: TV, rozhlas, tlač majú všeobecne vyššiu dôveryhodnosť ako internet a sociálne siete. Majú svoje redakcie a sú regulované štátom. Napríklad televízia je regulovaná Radou pre vysielanie a tá nedovolí vysielať čokoľvek.

Televízia je steroid pre médiá, pomáha ostatným mediatypom - multiplikačný efekt. Synergia televízie a online je obzvlášť veľká.
Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré obsahujú reklamu značky s inými druhmi aktivačných kanálov.

 

  Cenník PR formátov a native ads
Reportáž, rozhovor, diskusia, biznis program
.

.

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632

    reklama@tvba.sk


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM