O nás

TV Bratislava je slobodné a nezávislé médium a v tomto zmysle vytvára aj svoj obsah. Jej poslaním je byť informátorom, spravodajcom a priateľom všetkých ľudí v hlavnom meste.

Metropolitná TV Bratislava je od roku 2007 najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.

Spravodajský servis poskytuje najmä obyvateľom Bratislavy a celého kraja. Svojím programom sa orientuje najmä na špecifické oblasti, typické pre ľudí z hlavného mesta: komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

Signál šíri prostredníctvom DVB-T (26.kanál), UPC, Digislovakia a Swan v Bratislave a okolí. Celoplošne prostredníctvom služby Magio TV, Antik, DSI data a ďalších operátorov na Slovensku. Vysiela online na internete a na svojej stránke má vybudovaný rozsiahly, denne aktualizovaný archív všekých programov.


  • Na trhu sme > 13 rokov a ďalšie roky zotrváme.
    Životaschopnosť sme ukázali aj v zložitých podmienkach.
     
  • Zamestnávame > 20 tvorcov televízneho programu
    Pracujeme s plným nasadením - informácie denne.
     
  • Výroba programu > 1500 minút / mesačne.
    Každý deň skladáme originálny program, vždy sa oplatí vidieť.
  • Dostupnosť pre > 600 000 ľudí z Bratislavy a okolia. Káblové rozvody, DVB -T, IPTV, videostream a videoportál.
     
  • Publikum > 200 000 divákov - sledujú pravidelne. Metropolitná TV je pre nich dôveryhodná a mienkotvorná.
     
  • Skladba divákov:  > ženy ako muži,  vek > 30 rokov
    Ženy 51%, muži 49 %. Najviac divákov je vo veku: 30 - 60 rokov.

 


Naša úloha

Dôvera ľudí v platformy sociálnych médií klesá a šírenie dezinformácií rastie. A preto ľudia potrebujú dôveryhodnosť, nezávislosť a transparentné médiá. Vyváženosť informácií a pluralita názorov je povinnosťou zo zákona pre každú televíziu s licenciou.
Televízia je aj všeobecne
najdôveryhodnejším médiom (42%), kým sociálne siete sú iba 5 %.

 

KTO SME
1. Regionálna TV plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí.
2. Pestuje regionálnu identitu a má integračnú funkciu.
3. Buduje demokraciu. Umožňuje občanom, aby sa aj oni podieľali na rozhodovaní o miestnych záležitostiach.
4. Plní funkciu verejnoprávnej TV v lokálnych podmienkach. Takú službu celoplošná TV nedokáže poskytnúť.
5. Podľa prieskumov regionálna TV má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
To znamená:
  • Regionálna TV je pre ľudí, ktorých zaujíma okolie v ktorom žijú.
  • Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie.
  • Informujeme pravdivo, stačí sa pozrieť z okna a overiť si.
Predpokladá sa, vzhľadom na skúsenosti zo zahraničia, že význam regionálnych TV bude ďalej narastať, pretože:
  • Neexistuje stav, že by človek sa mal prestať zaujímať o svoje okolie.
  • Televízia je všade, sleduje sa aj na iných zariadeniach.Televízia sa pozerá viac ako predtým
  • Obsah klasickej televízie tvorí drvivú väčšinu videa, ktorý sledujeme cez internet.

 Na Slovensku o jej význame málokto pochybuje, ale nemáme podmienky na slobodnú existenciu ako v zahraničí. Tam TV priamo podporuje štát.

viac o tom
budúcnosť TV Bratislava

Poslaním televízie je aj upútavať pozornosť publika na propagované produkty našich inzerentov. TV Bratislava patrí medzi najdôležitejšie miestne média v regióne. Chceme dosiahnuť symbiózu žurnalisticky určeného cieľa a komerčných záujmov.
Je to televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ídeu.

 

História a vznik televízie

TV Bratislava (City TV, s.r.o.) začala vysielať 15.februára 2007 na základe pridelenej licencie pre televízne vysielanie.
Televízia je projektom nezávislej televíznej spoločnosti Viva Studio,s.r.o., ktorá má tradíciu už od roku 1994 ako jeden z prvých podnikov tohto typu. Štúdio poskytovalo servis pre STV, zahraničné televízne stanice ČT, Nova, Prima, ARD, filmových producentov a reklamné agentúry. Celé roky spolupracovalo s komerčnými TV stanicami VTV, TV Markíza, neskôr s TV Joj aj TA3. Spoločnosť je aktívna dodnes, najmä v dabingu a v teleshopingu.

Od roku 2012 postupne pribudli aj programy mestských častí Nové Mesto, Rača a Petržalka, niekoľko rokov malo svoj program aj Staré Mesto a BSK a začali sme vyrábať program na objednávku aj pre Európsky parlament.

Postupne pribudli ďalší operátori a od roku 2015 vysiela aj v DVB-T.

V rokoch 2016 - 2020 televízia prišla o značnú časť príjmov rozhodnutím komunálnych politikov a pravdepodobne aj stratégiou prejsť na komunikáciu prostredníctvom sociálnych sietí. Televízia to úspešne prekonáva a čaká na čas, kedy jej význam ocenia.

Pred vznikom a vznik TV
viac o zakladateľovi - spoločnosť Viva Studio, s.r.o.

.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam