logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

O nás


Metropolitná TV Bratislava je od roku 2007 najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.

                              Spravodajský servis poskytuje najmä obyvateľom Bratislavy a celého kraja. Svojím programom sa orientuje najmä na špecifické oblasti, typické pre ľudí z hlavného mesta: komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

                              Signál šíri prostredníctvom DVB-T (26.kanál), UPC, Digislovakia a Swan v Bratislave a okolí. Okrem regionálneho vysielania, signál šíri aj celoplošne prostredníctvom služby Magio TV, Antik, DSI data a ďalších operátorov na Slovensku. Vysiela online aj na internete. Na svojej stránke má vybudovaný rozsiahly, denne aktualizovaný archív všekých programov.

Na trhu sme > 12 rokov
a ďalšie roky zotrváme
Životaschopnosť sme ukázali, napriek zložitým podmienkam. 

Pracuje u nás > 24 tvorcov
televízneho programu

Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli program domov.

> 2000 minút / mesačne
programu vo vlastnej produkcii

Každý deň skladáme nový program - nevysielame v slučke. Sledujte stále. 

Dostupnosť > 600 000 ľudí
z Bratislavy a okolia
Káblové rozvody, DVB -T, IPTV, Stream video, Archív on demand.

 

Publikum > 200 000 divákov
ktorí sledujú pravidelne 
Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má mienkotvornú funkciu.

 



Fakty o TV Bratislava

TV Bratislava je slobodné a nezávislé médium a v tomto zmysle vytvára aj svoj obsah. Jej poslaním je byť informátorom,
spravodajcom a priateľom všetkých ľudí v hlavnom meste.

  • Mesačne vyrobí taký objem jedinečného programu, ako žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • Program možno sledovať vo všetkých formách: v lineárnych sieťach operátorov, livestream na internete a video on demand
    z archívu.
  • Televízia pravidelne spolupracuje s Magistrátom hlavného mesta, VÚC, mestskými časťami, mestskými podnikmi a inštitúciami
    nielen mestského ale aj národného významu.
  • Má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, televíziu pravidelne sleduje 35,5 % obyvateľov
    Bratislavy, najmä ľudí v produktívnom veku
    .

Obchodná pozícia a budúcnosť

  • Poslaním televízie je aj upútavať pozornosť publika na propagované produkty našich inzerentov. TV Bratislava patrí medzi najdôležitejšie miestne média v regióne. TV Bratislava chce dosiahnuť symbiózu žurnalisticky určeného cieľa a komerčných záujmov.
    Je to televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ídeu.
  • Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.  
    Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
  • Budúcnosť
    TV Bratislava bude závisieť od vôle volených zástupcov mesta, poskytnúť obyvateľom Bratislavy pravidelné a objektívne informácie o meste prostredníctvom televízie. V zahraničí si úlohu regionálnej televízie vysoko vážia a jej prevádzku financuje priamo štát, pretože plní verejnoprospešnú funkciu. Budúcnosť závisí aj od miery patriotizmu miestnych podnikov, ktorí namiesto podpory nedôveryhodných sociálnych sietí a svetových platforiem, môžu investovať do reklamy v domácej TV Bratislava

Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam