10 dôvodov pre sledovanie TV Bratislava

Dôvera ľudí v platformy sociálnych médií klesá a šírenie falošných správ a dezinformácií rastie online.
Z toho dôvodu úroveň dôveryhodnosti pre verejné služby, najmä televízie, sa zvyšuje,
pretože  sú zdrojom nezávislých informácií. 

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste, sme blízko k ľuďom

Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia.
Regionálna televízia plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.

Nenapodobňujeme národné média - netreba nás porovnávať. Vieme že naše miesto je v bezprostrednej blízkosti príbytkov obyvateľov Bratislavy a v tomto smere prispôsobujeme program. Prvoplánový bulvár prenechávame iným.
My sami sme si vybrali, že chceme byť iní – dôvernejší.

2. Slúžime verejnosti

  • Plníme úlohu verejnej služby v lokálnych podmienkach.
    Z reklamy sa nedokážeme uživiť ani my, ani iná podobná televízia na svete, kvôli nebulvárnemu obsahu. Ale, na rozdiel od iných krajín, kde ide časť koncesionárskych poplatkov regionálnemu vysielaniu, my takúto vymoženosť nemáme.
  • Poskytujeme službu, ktorú celoplošná televízia nedokáže poskytnúť.
    Regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, pokrývajú záujmy a potreby obyvateľov na území, pre ktoré vysielajú. Regionálna televízia je médium, ktoré si už dávno našlo svoje miesto na televíznom trhu.
  • Predpokladá sa, vzhľadom na zahraničné a domáce skúsenosti, že význam regionálnych televíznych staníc bude ďalej narastať.

3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu

Väčšina televíznych divákov sa síce zaujíma o spravodajstvo z celého sveta a udalosti z celosvetových centier, ale čoraz viac reagujú na problémy lokálneho charakteru - zo svojho najbližšieho okolia. Práve v tomto smere zohráva dôležitú úlohu regionálna televízia.

Svojim vysielaním sa orientujeme na špecifické oblasti, typické pre obyvateľov hlavného mesta, komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

 4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá

Vysielame to čo vás zaujíma, čo sa vás bezprostredne dotýka.

Za roky našej činnosti sa najsledovanejšími stali diskusné relácie, kde kvalifikovaným spôsobom hľadáme riešenia na aktuálne témy. Sú originálne, ostatné médiá také nemajú, pomáhame budovať občiansku spoločnosť.

 5. Pomáhame meniť svet k lepšiemu -  a to začína na miestnej úrovni

Lokálne vysielanie pôsobí aj ako významný prostriedok, ktorý umožňuje občanom, aby sa aj oni podieľali na rozhodovaní o miestnych záležitostiach.
Kto má rad svoje mesto, zaujíma sa aj o veci verejné a to prispieva ku demokracii. Meniť svet k lepšiemu sa začína na miestnej úrovni.

6. Informujeme pravdivo, ľahko sa to sa overiť - stačí sa pozrieť z okna

Na internete a sociálnych sieťach sa aj klame a zavádza, zákony nemajú na to dosah. Ale klasická lineárna televízia s licenciou si to nemôže dovoliť. Objektívnosť a vyváženosť informácií, ktoré vysielame, sú kontrolované Radou pre vysielanie a retransmisiu.

Podľa prieskumov regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.

7. Premiérový program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí zapnúť TVBA

  • TV Bratislava je najväčšia regionálna TV na Slovensku: veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom vlastnej výroby a pestrosťou programu a jediná metropolitná televízia pre  hlavné mesto a okolie.
  • Užitočné, aktuálne a neopozerané informácie prinášame každý deň, preto nás sledujú.
  • Vyrábame 2500 minút programu mesačne, to je číslo porovnateľné s produkciou niektorých národných kanálov.
  • Nikto doteraz nevenoval Bratislave toľko vysielacieho času ako TV Bratislava.

8. TVBA je dostupná všade: v lineárnych sieťach, online, aj na požiadanie v archíve

  1. TV Bratislava má široké pokrytie v lineárnych sieťach najväčších operátorov po celom Slovensku. Je dostupná pre viac ako 600 000 obyvateľov. Podľa odozvy, časť divákov pochádza aj z mimobratislavského územia, pretože ich zaujíma, čo sa deje v hlavnom meste. 
  2. Iní môžu sledovať nepretržitý streaming vysielania na internete.
  3. Na požiadanie možno sledovať aj denne aktualizovaný archív videí na web stránke televízie.  

9. Divákmi sú tí, krorých zaujíma spoločnosť v ktorej žijú a majú radi svoje mesto

Našich divákov zaujíma, čo sa deje v susednom dvore, pred svojimi dverami. Miesto riešenia svetových problémov, ktoré aj tak nevyriešia, sa zaujímajú o drobné zmeny, myslia zodpovedne na seba a budúcnosť svojich potomkov.

10. Záujem o regionálne bude rásť aj vplyvom internetu a sociálnych médií

  • Nevieme si predstaviť stav, že by človek sa mal prestať zaujímať o svoje okolie. Človek si pozrie zahraničné správy – vojny, terorizmus, katastrofy, pozrie si národné správy – vysoká politika, nevyriešené kauzy a rýchlokvasené celebrity. Môže sa cítiť bezmocný, lebo na veci nemá vplyv. Ale informácie z regionálneho média sú mu užitočné, lebo občan s tým môže niečo urobiť.
  • Televízia sa pozerá viac ako predtým. TV je všade, sleduje sa aj v iných zariadeniach. 90 % videa, sledovaného cez internet, je obsah lineárnej televízie.
  • Dôvera ľudí v platformy sociálnych médií klesá a šírenie falošných správ a dezinformácií rastie.
    Ľudia potrebujú dôveryhodnosť, nezávislosť a transparentné médium akou TV Bratislava je.
 

.



Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam