logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Eva Koprena: Redaktorská práca v regionálnej TV sa neodlišuje od tej v celoplošnej TV.

25.7.2015 16:42 | TV Bratislava

Eva Koprena, šéfredaktorka TV BRATISLAVA

Pracovala si 17 rokov v STV/RTVS v Hlavnej redakcii spravodajstva a publicistiky. Svoju profesionalitu si obhájila aj v CNN, pripravovala si pre reláciu CNN World Report krátke reportáže o Slovensku. Zrejme sa ťa ľudia pýtajú, čím to je, že si dala prednosť regionálnej televízií?

Keď dostanete novú pracovnú ponuku, pri rozhodovaní, či ju prijať, zaváži viacero vecí. V mojom prípade v prvom rade rozhodlo to, že aj naďalej budem pôsobiť v oblasti, ktorú mám rada, v ktorej môžem naplno uplatniť kreativitu a tvorivosť. Ďalším podstatným momentom bolo, že s riaditeľkou TV Bratislava Ing. Máriou Urlandovou, ktorá ma s ponukou oslovila, máme podobné názory na obsah vysielania a ďalšieho smerovania televízie. TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku, vysiela nepretržite 9 rokov od svojho vzniku. Denne vyrába 2 hodiny nového programu, čo je dosť vzhľadom na počet ľudí, ktorí sa na jeho tvorbe momentálne podieľajú. Pracujú tam profesionáli, ktorí majú aj skúsenosti s prácou v celoplošných médiách.

V čom vidíš význam regionálnej televízie, odlišnosti oproti celoplošnej TV?

Regionálna televízia môže viac osloviť divákov, ktorí v danom regióne bývajú najma konkrétnymi občianskymi a sociálnymi témami. Nekonkuruje celoplošnej TV, ale kvalitným spracovaním určitej témy, možnosti ju detailnejšie rozvinúť v diskusii a viackrát sa k nej vrátiť ponúka komplexnejší pohľad na určitý problém v danej lokalite. Napríklad kauza výstavby podzemných garáží v areáli Bratislavského hradu , či najnovšie zrušenie bezplatného cestovania v MHD pre zdravotne postihnutých sú témy, ktoré ľudí v Bratislave naozaj zaujímajú a my sa im vo vysielaní podrobne venujeme.

Ty si sa donedávna venovala iným témam a na inej pracovnej pozícii.

V STV/RTVS som začínala ako redaktorka zahraničného spravodajstva. Boli sme perfektný tím, každý z nás mal vyčlenenú určitú oblasť, ktorej sa prioritne venoval. U mňa to bol západný Balkán Veľa sme cestovali. Takmer samozrejmosťou bolo okrem iného priniesť zo služobnej cesty exkluzívny rozhovor s najvyššími politickými predstaviteľmi . Robiť interview one-on-one s významnými osobnosťami je veľmi dobrá novinárska skúsenosť, posúva vás profesionálne dopredu.

Potom som sa presunula do publicistiky a okrem iného som za STV pripravovala krátke reportáže o Slovensku pre CNN. To bola fantastická práca s perfektnými profesionálmi. V CNN ma naučili , ako spracovať tému do pútavého príbehu tak, že musí zaujať.

To bol krôčik k mojej ďalšej profesionálnej méte , k vytvoreniu relácie o zaujímavostiach Slovenska. “Slovensko v obrazoch” je týždenný magazín , vysiela sa už štvrtý rok a podľa prieskumov sledovanosti je divácky úspešný. Reláciu som moderovala, bola som dramaturg, scenárista, editor a ako autorka projektu som si mohla vybrať redakčný tím. Tiež krásna, tvorivá práca a veľmi dobrý kolektív. Myslím si, že tieto moje pracovné skúsenosti dobre využijem v súčasnej pracovnej pozícii. Šéfredaktor by mal byť predovšetkým novinársky profesionál, schopný riadiť kolektív a zároveň aj tímový hráč.

Veľa ľudí začína v regionálnej TV iba preto aby sa mohli prepracovať do celoplošnej TV. Čo si o tom myslíš?

Každý má svoj cieľ. Ale nemyslím si, že redaktorská práca v regionálnej televízii sa odlišuje od tej v celoplošnej TV. V oboch televíziach pracujú, alebo by mali pracovať profesionáli. Samozrejme, v regionálnej televízii nemôžem pripravovať napr. príspevky zo západného Balkánu, ale žurnalistické pravidlá pri spracovaní reportáže sú rovnaké – či ide o lokálnu, alebo zahraničnú tému. Každá reportáž má svojho autora - redaktora. Ak je dobrý, divák si ho zapamatá. Je pravda, že v celoplošnej TV je redaktor viac viditeľný. Otázkou je, či je pre neho prioritou “byť len na obrazovke”, aby ho videlo čo najviac ľudí. Dobrému redaktorovi by malo predošetkým ísť o kvalitný obsah , nielen o formu - čiže v tomto prípade o to, koľko má stand-upov v jednej reportáži .

Nie je ti ľúto, že nebudeš na obrazovke, pretože práve to býva najväčším motívom pre prácu v televízii?

Ako som už spomenula, kvalitná reportáž predáva a zviditeľňuje aj jej autora. Ja som vždy mala radšej reportérsku, než moderátorsku prácu. Samozrejme, televízia je o tom, že máš byť aj “videný”. Ale nepovažujem za tragédiu (ako sa to stáva moderátorkám), keď “videná” nebudem. Mňa baví tvoriť a na to budem mať teraz dosť príležitostí. A ktovie – možno vymyslím nejaký formát, na ktorom sa budem aj moderátorsky podieľať. Ale to teraz nie je pre mňa podstatné.

Ak porovnáš podnikovú kultúru malého podniku TVBA a veľkej organizácie, v čom sa odlišujú? Zvykneš si na iné pravidlá a postupy?

Veľká organizácia má zložitejšiu štruktúru a s tým súvisí aj pracovné prostredie a pracovné vzťahy . Keď som prišla do redakcie TV BA, v strižni sedel kameraman, pripravoval reportáž a vedľa neho priateľsky vrtel chvostom nádherný čierny labrador. Povedané televíznym žargónom: „kanisterapia live“ . To ma dostalo, ja mám veľmi rada psy ! Útulná, takmer rodinná atmosféra, ale pritom vysoké pracovné tempo, kde je každý sústredený na svoju prácu - takáto podniková kultúra sa mi páči !

 Ako sa Ti pozdávajú noví kolegovia, najmä redaktori v TV Bratislava?

Musím sa priznať, že predtým, ako som prijala ponuku pracovať v TV BA, som si spravila podrobnú rešerž reportáží a diskusných relácií jednotlivých redaktorov a moderátorov TV BA . Vedela som, že idem do kolektívu profesionálov. Viacerí z nich pracovali v celoplošných médiách. Odchádzajúca šéfredaktorka Lubka Pilzová ma tiež upozornila, že prichádzam do veľmi dobrého kolektívu. Som rada, že môžem pracovať v takom tíme.

Aké osobitné vlastnosti by mal mať redaktor/moderátor v TVBA?

Samozrejme mal by byť profesionál , ovládať základné žurnalistické pravidlá a mal by byť podľa možnosti kreatívny.

Aký bude Tvoj osobný prínos? Čo považuješ za svoje silné stránky a naopak, na čom potrebuješ popracovať?

Ako šéfredaktorka som zodpovedná za celkovú stratégiu a dramaturgiu formátov a za objektivitu, relevantnosť a nestrannosť medializovaných informácií. Medzi moje silné stránky patrí tvorivosť a kreativita. Keďže pôsobím aj ako externý pedagóg na Fakulte masmédií PEVŠ, kde učím audiovizuálnu tvorbu, musím sledovať najnovšie trendy, ktoré so sebou prináša aj digitalizácia a diverzifikácia médií. V tejto súvislosti vidím veľký potenciál pre rozvoj regionálnych televízií. V TV Bratislava má šéfredaktor okrem dramaturgie a editovania na starosti aj réžiu v štúdiu– tam mám rezervy, ale verím, že ich v krátkej dobe zvládnem, pretože pravidlá strihovej skladby ovládam.

Aké je tvoje pracovné a životné motto?

V práci i v živote pre mňa platí, že všetko sa dá, keď veľmi chcete. Ale musíte pre to veľa urobiť.

TV Bratislava má jeden veľmi dobrý slogan: „Všetko o meste na jednom mieste“ A to presne vystihuje môj ďalší pracovný cieľ: aby ľudia, ktorí žijú a pracujú v našej  hlavnej metropole vedeli, že v TV BRATISLAVA nájdu všetky potrebné a užitočné informácie z mesta. A ako rodená Bratislavčanka by som bola rada, keby si v tomto kráľovskom a korunovačnom meste našli obľúbené miesta tak ako ja. Ak budú sledovať naše vysielanie, určite ich objavia.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
 /17 >> nasledujúci


Image in photogallery
Náš boj s veternými mlynmi nemusí byť márny (194)
18.4.2019 13:57 | Mária Urlandová - RegionTVnet
Televízia je mŕtva, to už nikto nepozerá, všetci aj tak na internete, televízia nezarába ... Takéto a podobné mýty kolujú medzi digitálnymi marketérmi. Tvrdia to aj reklamné agentúry, ktoré sa medzitým "zdigitalizovali". (Rozumej: digitálna hlava rozmýšľa binárne 0,1,0,1,0,1...0000.) Marketéri a ich klienti ...


Image in photogallery
Začali sme realizovať miniseriál Petržalské ulice. Poznáte ich?  (729)
21.1.2019 10:11 | TV Bratislava
Realizácia: Metropolitná TV Bratislava Projekt : Miniseriál – 20 dielov Názov: Petržalské ulice Vysielanie v rubrikách: Metro dnes, Petržalských 13 Cieľ: Edukatívnym spôsobom priblížiť divákom osudy známych osobností slovenských dejín a zároveň predstaviť zaujímavosti alebo miesta v mestskej časti ...


Image in photogallery
Komunálne voľby sa skončili (3766)
12.11.2018 14:11 | Mária Urlandová
Okrem diskusných relácií, sme sa viac na kampani nemohli zúčastniť. Kampaňovalo sa na sociálnych sieťach. Nám nedopriali ani cent, aby sme aspoň odmenili spolupracovníkov za zvýšenú pracovnú pohotovosť v predvolebnom čase. Zaujímavé by bolo vedieť, či nakoniec vyhrá "klebetenie na FB", alebo seriózne vedená ...


Image in photogallery
Verejné diskusie budú pokračovať - ak sa dohodneme na spolupráci s novozvolenými politikmi (9645)
9.10.2018 18:46 | TVBA
Úspešne sme nakrútili verejné diskusie: Včera 8.10.2018 bola Diskusia s kandidátmi na primátora Bratislavy (8 osôb) v Zrkadlovej sieni Primaciálneho paláca. Moderátorom bol Jozef Hübel. Všetci kandidáti hovorili najmä o nespravodlivom rozdelení daní. V Bratislave totiž žije okolo 130 000 ľudí, ktorí tu bývajú, ...


Image in photogallery
Oznam nielen pre kandidátov na starostu Petržalky (10578)
5.10.2018 11:10 | TVBA
Diskusia bude v utorok 9.10. o 14.30 v DK Lúky. Moderátorka: Eva Sládková Môže prísť aj verejnosť - bude sa nakrúcať v kinosále.


Image in photogallery
TV Bratislava pripravuje veľkú primátorskú debatu, diskutovať budú aj kandidáti na starostov! (1680)
5.10.2018 01:23 | TVBA
Všetci kandidáti na post primátora Bratislavy v jednom volebnom štúdiu, s rovnakými podmienkami a navyše pred verejnosťou! Metropolitná Televízia Bratislava pripravuje jedinečnú debatu, v ktorej si svoje sily zmerajú záujemcovia o post hlavy najväčšieho a najdôležitejšieho slovenského mesta. Diskusia bude v Zrkadlovej ...


Image in photogallery
Vysoké riziko (71%) politickej kontroly je v miestných médiach (1968)
9.8.2018 10:43 | Mária Urlandová - RegionTVnet
Podľa monitoringu médií, ktorý každý rok realizuje Centrum pre monitorig, Slovensko obstálo najhoršie v oblasti kontroly miestných médií politikmi. Vysoké riziko (71%) politickej kontroly je v miestných a regionálnych médiach. Zdá sa však, že to nezaujíma politikov, ani národné média.


Image in photogallery
Aká je verejná politika v oblasti regionálnej TV v zahraničí? (980)
31.7.2018 11:24 | Mária Urlandová
Trvalou udržateľnosťou regionálneho vysielania sa zaoberajú na úrovni vlády, pretože nikde na svete sa regionálna TV neuživí iba z reklamy. V mnohých vyspelých krajinách v Európe sa už v roku 2011 začala prehodnocovať verejná politika pre regionálne a miestne televízne stanice. Náklady na vysielanie boli základným ...


Image in photogallery
Aká je verejná politika v oblasti regionálnej TV u nás? (976)
31.7.2018 10:58 | Mária Urlandová
Od regionálnej TV sa očakáva, že budú poskytovať regionálny program, služby obyvateľstvu, priťahovať masové publikum a zároveň budú komerčne úspešné. Všetky tieto ciele súčasne nie je možné dosiahnuť, a tak sú potrebné jasné rozhodnutia čo sú priority, na základe kľúčových kritérií verejnej politiky. ...


Image in photogallery
EÚ musí aktívnejšie chrániť pluralitu médií, tvrdia poslanci (1273)
9.5.2018 23:37 | TV Bratislava
Minulý týždeň média dostali správu s názvom: „EÚ musí aktívnejšie chrániť pluralitu médií, tvrdia poslanci.“ Znamená to: väčšia podpora verejnoprávnych médií a investigatívnej žurnalistiky vytvorenie nezávislého regulačného orgánu monitorujúceho hrozby voči novinárom prijatie ...


Image in photogallery
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie (13359)
5.12.2017 14:27 | Mária Urlandová, prednáška
Lokálne a regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, pokrývajú záujmy a potreby obyvateľov na území, pre ktoré vysielajú. Miestna určitosť a regionálna identita sú poklady lokálnej televízie. Ponúkame občanom a zástupcom regiónu hlas a informácie v rôznych publicistických formách, ...


Image in photogallery
Bratislava bude mať mediálnu komisiu, ktorá bude strážiť výdavky mesta na PR a reklamu (9073)
1.12.2017 18:00 | Metro Dnes
Hlavné mesto bude mať mediálnu komisiu. Na ostatnom zasadnutí zastupiteľstva rozhodla o tom nadpolovičná väčšina bratislavských poslancov. Mediálna komisia bude dohliadať na investície hlavného mesta do marketingu a mediálnej prezentácie.


Image in photogallery
TVBA neselektuje - pozvánku do diskusie dostanú všetci kandidáti na župana (10082)
29.9.2017 12:51 | TV Bratislava
Pozvánku do diskusie dostanú všetci kandidáti na župana. TV Bratislava pozve všetkých - bez rozdielu na predvolebné prieskumy. My sme sa rozhodli, že nebudeme vopred selektovať kandidátov na lepších a horších (hoci sú už prieskumy), ale príležitosť na vyjadrenie dostane bez rozdielu každý, kto kandiduje. Považujeme ...


Image in photogallery
Aj toto dáva zmysel našej práci. Ďakujeme!  (4417)
27.9.2017 20:22 | TV Bratislava
Dobry vecer, dovolte mi podakovat za Vasu pomoc. Akosi sa zrazu Spitalska ulica rozhybala a pracuje sa na nej. Som presvedceny, ze bez tlaku zo strany medii, by sa to urcite tk skoro nestalo. Aj vdaka Vam sa to konecne pohlo. Neviem, kedy to realne dostavaju, ci to nieje len tak naoko, ale snad sa raz dockame opat fungujuceho okolia. ...


Image in photogallery
Regionálne médiá plnia verejnoprávne funkcie (7852)
22.11.2016 18:00 | METRO DNES
Regionálne médiá sú veľmi potrebné! Plnia verejnoprávne funkcie. Ponúkajú informácie, ktoré v iných médiách nenájdete. Na tomto sa zhodli účastníci workshopu s názvom „Skrytá sila regionálnych médií na Slovensku na pôde Akadémie médií Bratislava!


Image in photogallery
Sila regionálnych televízií na Slovensku (10092)
11.11.2016 01:03
Zorganizovali sme workshop pod názvom, ktorý splnil očakávania. Workshopu sa zúčastnili kolegovia, zástupcovia regionálnek TV SEN, TV Karpaty, Mestska TV Trnava a TV Močenok.


Image in photogallery
V novembri zaradíme novú rubriku - Komunálny polčas  (4443)
20.10.2016 20:40 | TV Bratislava
Čistejšie ulice, viac škôlok, starostlivosť o seniorov, viac parkovacích miest... Pred dvoma rokmi nám toho v predvolebnej kampani sľubovali komunálni politici viac ako dosť. Ako sú na tom mestské časti dnes? Podarilo sa starostom zrealizovať aspoň niečo zo svojich sľubov? A ak nie, prečo? Sme približne uprostred ...


Image in photogallery
Veľká vďaka, spravili ste nám veľkú radosť - ode seniorov zo Starého Mesta (3034)
6.10.2016 19:18 | TV Bratislava
Milá Silvia, ďakujeme, že ste medzi nás prišli a  za pekne a citlivo spracovaný príspevok o našej seniorskej akcii v Zichyho paláci, ktorý bol odvysielaný v relácii Metro dnes 24. októbra. Posielam na ňu link všetkým predsedom organizácií Jednoty dôchodcov Slovenska v Starom meste a tí ho pošlú svojim členom ...


Image in photogallery
Hľadáme skúseného moderátora/ku a redaktora/ku  (3221)
15.12.2015 13:11 | TV Bratislava
TVBA rozšíri svoj tím o pozíciu skúseného moderátora a redaktora. Staňte sa členom tímu profesionálov v oblasti médií a vysielania. Zašlite nám Váš životopis s motivačným listom. Vybraných uchádzačov pozveme na kamerové skúšky, termín oznámime emailom. Tešíme sa na vás! Miesto práce: TV BRATISLAVA, ...


Image in photogallery
Vianočné sviatky vo vysielaní TV Bratislava (6549)
9.12.2015 06:54 | TV Bratislava
Pravá vianočná atmosféra sa premietne aj do vysielania najväčšej regionálnej televízie na Slovensku. Spoločne sa prevezieme vianočnou električkou, dozvieme sa, ako kedysi vyzeral vianočný Prešporok a pozrieme sa , čo je nové na vianočných trhoch. Ukážeme vám najkrajší betlehem a zavedieme vás na koncert ...


Image in photogallery
Naša televízia sa rozrástla o nové posily (6599)
8.12.2015 10:17 | TV BRATISLAVA
Pred pár dňami sa naša televízia rozrástla o dvoch nových členov, redaktorku Katku Mackovú a kameramana, strihača a grafika Petra Lieskovského. Katarína Macková Novinárčine sa venuje s krátkymi prestávkami od ukončenia svojho štúdia. Vyštudovala filozofiu v kombinácii so slovenským jazykom a literatúrou ...


Image in photogallery
Pomohli sme vyriešiť problém našich divákov. (11393)
6.12.2015 14:53 | TV BRATISLAVA
TV Bratislava pomohla vyriešiť problém našich divákov. Stretávate sa vo svojom okolí s niečim podobným? Dajte nám vedieť!


Image in photogallery
Eva Koprena: Redaktorská práca v regionálnej TV sa neodlišuje od tej v celoplošnej TV. (4063)
25.7.2015 16:42 | TV Bratislava
V regionálnej televízii nemôžem pripravovať napr.reportáže zo západného Balkánu, ale žurnalistické pravidlá pri spracovaní reportáže sú rovnaké – či ide o lokálnu, alebo zahraničnú tému. Každá reportáž má svojho autora - redaktora. Svoju profesionalitu si obhájila aj v CNN, pripravovala reláciu ...


Image in photogallery
Čo ste o regionálnej televízii nevedeli (6111)
21.7.2015 14:12 | TVBA
Ak sa Vám dostal do rúk exkluzivny časopis Guest z leta 2015, mohli ste si všimnúť, že na strane 52 je uverejnený rozhovor s riaditeľkou TV Bratislava na tému regionálnej televízie. Vyberáme z obsahu: Regionálne vysielanie si vo vyspelých krajinách vysoko vážia a oceňuje jej význam pre spoločnosť. Trvalou ...


Image in photogallery
Prečo nemáme Fiber TV (2598)
12.6.2015 15:45 | TV Bratislava
Na Slovensku existujú sú lokálne a regionálne televízne stanice už 20 rokov. Niektoré majú spravodajstvo každý deň (premiéru), iné otáčajú hodinu v slučke celý týždeň. Ľudí zaujíma čo sa deje v okolí a správy zo svojho mesta chcú pozerať. Regionálne vysielanie si vo vyspelých krajinách vysoko ...


Image in photogallery
Vysielame už aj v DVB-T (4132)
12.6.2015 15:44 | TV Bratislava
Konečne sme sa dočkali! Vysielame aj v DVB-T. Pred niekoľkými dňami bol uvedený do prevádzky nový lokálny DVB-T vysielač. Vysiela na 26. kanáli (514 MHz) s výkonom 3,5 kW vo vertikálnej polarizácii. Držiteľom prevádzkového povolenia na frekvenciu je spoločnosť Viva Studio, s.r.o. (Viva Studio je zakladateľom ...


Image in photogallery
Sledovanosť TV BRATISLAVA počas volieb (5681)
17.11.2014 22:08 | TV Bratislava
Odmerať sledovanosť jednotlivých predvolebných debát nie je možné, pretože regionálna televízia nie je zaradená do peoplemetrového merania. (Poznámka: digitálne online meranie sledovanosti televíznych programov prostredníctvom špeciálnych zariadení vo vybraných 1200 domácnostiach po celom Slovensku.) ...


Image in photogallery
Diskusie s kandidátmi na starostov išli historicky po prvý krát na TV BRATISLAVA, až neskôr pribudla TA3 (5094)
17.11.2014 15:12 | TV BRATISLAVA
Spomedzi všetkých televízií iba TV BRATISLAVA odvysielala diskusie s kandidátmi na starostov všetkých mestských častí. Stalo sa historicky po prvýkrát, aby sa miestnej politike venovala akákoľvek televízia v takejto forme a v takom veľkom objeme. Televízia dala priestor spolu 84. kandidátom na primátora mesta ...


Image in photogallery
TS: Najsledovanejšiu predvolebnú debatu mali Vajnory (5503)
17.11.2014 00:18 | TV BRATISLAVA
TV BRATISLAVA spomedzi všetkých televízií ako jediná odvysielala diskusie so všetkými kandidátmi na starostov mestských častí v Bratislave v rámci komunálnych volieb 2014. Televízia dala priestor spolu 84. kandidátom na primátora mesta a starostov 17. mestských častí v Bratislave. Každý kandidátov dostal ...


Image in photogallery
Zvládla TV BRATISLAVA predvolebné vysielanie? (4662)
9.11.2014 22:51
Pri príležitosti komunálnych volieb sme vyrobili viac ako 15 hodín materiálu formou debát a ďalšie desiatky hodín formou ostatných programov. Spokojnosť nám vyjadrili zúčastnení kandidáti, hostia aj diváci. Debaty majú výborný ohlas, čo dokazuje aj diskusia pod videami na stránke televízie a pochvalné ...



12 >>

TV Bratislava v médiách

 

2017

INBA júl-august 2017: 10 rokov TV Bratislava
Petržalské noviny august 2017 - Televízia Bratislava v roku 10. výročia svojho pôsobenia
10 rokov sme tu pre Vás / Metropola január 2017
Počas 10 rokov sa na obrazovke TV Bratislava videlo až 10% obyvateľov Bratislavy / Metropola - apríl 2017
TV Bratislava má novú televíznu grafiku / Mediawatchdog 14.marca 2017
TV Bratislava prešla do HD, vymenila aj grafiku / Medialne.sk - 24.2.2017
M. Urlandová - Skrytá marketingová sila regionálnej televízie, prednáška

2016

Regionálne televízie majú novú asociáciu, chcú posilniť postavenie / Medialne.sk - 7.3.2016
Ministerstvo nalialo státisíce do regionálnych televízií. Kto ich sleduje, ho nezaujímalo / Medialne.sk - 21.1.2016
Boris Kollár nadáva na tendre, ale eurofondy naberá vidlami / SME Transparency International 11.1.2016
Nesrovnal rozdelil PR budget. Dal aj televízii zmietanej v konflikte záujmov / Medialne.sk - 9.3.2016
Ženy v meste: Na miesto šéfky som sa musela vymenovať sama, muži by to neurobili
O mediach.com 2016 - Televízia Bratislava oslavuje 9-te narodeniny a má sa čím chváliť!
Metropola november 2016 - Rozhovor s šéfredaktorkou TVBA Evou Sládkovou
Slovenka 2016: Hlavou múr neprerazíš - rozhovor s M.Urlandovou

Pred 2016

Metropola 2015
Večernik december 2015
Gest 2015: Čo ste o regionálnej televízii nevedeli
Mária Urlandová z TV Bratislava: Znepokojuje ma situácia v žurnalistike / Medialne.sk - 22.12.2011
Len pre ženy 2013: Mária Urlandová si splnila sen o vlastnej televízií

Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam