logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Televízia Bratislava začala intenzívnejšie komunikovať s divákom

11.4.2012 16:25 | TV Bratislava

Televízia Bratislava sa v poslednom období zamerala na intenzívnejšiu komunikáciu so svojimi divákmi. Od dnešného dňa (11.4.) sprístupnila na svojej stránke nové anketové otázky pre divákov, prostredníctvom ktorých chce zisťovať názory Bratislavčanov a ďalších divákov Televízie Bratislava na aktuálne dianie v hlavnom meste SR Bratislava.

Svoj názor môžu diváci vyjadriť na webovej stránke televízie, kde sa môžu zapojiť do ankety o cyklotrasách v Bratislave, o záujme zúčastniť sa podujatia Bratislava pre všetkých, o tom, či diváci televízie privítajú pripravovaný parkovací systém v Bratislave, ktorý zvýhodňuje obyvateľov metropoly Slovenska oproti ostatným návštevníkom. Televíziu Bratislava zaujíma aj názor divákov TV BA na plánovanú rekonštrukciu Starého mosta, či na účasť na Dni narcisov.

„Uvedomujeme si, že diváci našej televízie nemajú veľa času na písanie a vyjadrovanie svojich názorov na dianie v komunálnej sfére, preto sme sa rozhodli uľahčiť ich komunikáciu prostredníctvom ankiet. Jednoducho označia odpoveď, ktorá im je najbližšia a tak vyjadria svoj názor“, konštatuje riaditeľka TV Bratislava Mária Urlandová. „TV Bratislava denne prináša informácie o dianí v hlavnom meste, takže témy, ktoré vyberáme do ankiet, odrážajú najdôležitejšie udalosti v živote Bratislavy“, dodáva Mária Urlandová.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


TV Bratislava v médiách

 

2017

INBA júl-august 2017: 10 rokov TV Bratislava
Petržalské noviny august 2017 - Televízia Bratislava v roku 10. výročia svojho pôsobenia
10 rokov sme tu pre Vás / Metropola január 2017
Počas 10 rokov sa na obrazovke TV Bratislava videlo až 10% obyvateľov Bratislavy / Metropola - apríl 2017
TV Bratislava má novú televíznu grafiku / Mediawatchdog 14.marca 2017
TV Bratislava prešla do HD, vymenila aj grafiku / Medialne.sk - 24.2.2017
M. Urlandová - Skrytá marketingová sila regionálnej televízie, prednáška

2016

Regionálne televízie majú novú asociáciu, chcú posilniť postavenie / Medialne.sk - 7.3.2016
Ministerstvo nalialo státisíce do regionálnych televízií. Kto ich sleduje, ho nezaujímalo / Medialne.sk - 21.1.2016
Boris Kollár nadáva na tendre, ale eurofondy naberá vidlami / SME Transparency International 11.1.2016
Nesrovnal rozdelil PR budget. Dal aj televízii zmietanej v konflikte záujmov / Medialne.sk - 9.3.2016
Ženy v meste: Na miesto šéfky som sa musela vymenovať sama, muži by to neurobili
O mediach.com 2016 - Televízia Bratislava oslavuje 9-te narodeniny a má sa čím chváliť!
Metropola november 2016 - Rozhovor s šéfredaktorkou TVBA Evou Sládkovou
Slovenka 2016: Hlavou múr neprerazíš - rozhovor s M.Urlandovou

Pred 2016

Metropola 2015
Večernik december 2015
Gest 2015: Čo ste o regionálnej televízii nevedeli
Mária Urlandová z TV Bratislava: Znepokojuje ma situácia v žurnalistike / Medialne.sk - 22.12.2011
Len pre ženy 2013: Mária Urlandová si splnila sen o vlastnej televízií

Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam