Načo sú nám regionálne média?

27.5.2016   13:52

Slovensko potrebuje nový mediálny zákon. Taký, ktorý by reflektoval súčasný stav médií, okrem iného i vzrastajúci trend záujmu o regionálne vysielanie. Toto zaznelo na aktuálnej schôdzi národnej rady. Ako by teda mal vyzerať nový zákon o vysielaní a retransmisii? Sú regionálne televízie Popoluškou slovenského audiovizuálneho priemyslu? Aj o tom sme sa rozprávali s predsedom výboru Národnej rady pre kultúru a médiá Dušanom Jarjabkom, podpredsedom tohto výboru Jozefom Viskupičom, profesorom Andrejom Tušerom z Fakulty masmédií Paneurópskej vysokej školy v Bratislave a zástupkyňou asociácie regionálnych televízií s názvom Region TV net, docentkou na Fakulte masmédií Paneurópskej vysokej školy v Bratislave Evou Chudinovou.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

Thank you all for the kind words.I own 4 of the books in the above list myself. It’s a good li.fsPrepper/Selt-reliance books are like pizza, rifles and music – you ask any 10 people to list the top 20 and you will get at least 11 answers.A tip-of-the-hat to Ken for having the guts to post the list. Now, if he really was a brave man he would post a list of the 20 best firearms for preppers…talk about starting a riot…LOLVA:F [1.9.21_1169](from 0 votes)
19.7.2016 10:01 Cheyanna2pmhn3ncr@mail.com

činnosť niektorých regionálnych tv pripomína sociálny projekt na zabezpečenie zamestnanosti "našich ľudí", ktorí budú pracovať pre "nás", tých, ktorí máme na ne priamy vplyv
13.6.2016 11:44 MUDr. Gejza Ničovský

Pani Gelingerová, ďakujeme Vám za Váš názor. Ak sme dostatočne nespropagovali občiansku aktivitu - to nás úprimne mrzí. Ďakujeme za konštruktívnu kritiku, iný poslanec by sa vyhrážal... Vážime si to.
30.5.2016 17:17 admin@tvba.sk

nejde o nedostatocne spropagovanie obcianskej aktivity, ale o tendencne a jednostranne spravodajstvo za mestsku cast Raca...a teda v nadvaznosti na Vasu vdaku za konstruktivnu kritiku pani Gelingerovej by ma zaujimalo, co planuejete urobit do buducna, aby sa takymto politicky objednanym a tendencnym spravam predislo? Dakujem za odpoved
30.5.2016 16:41 Viera Štrbákovávstrbakova@upcmail.sk

Veľmi zaujímavá debata, vystihuje situáciu, ktorá je v mojej mestskej časti. Vedenie samosprávy cez TV Bratislava, vysiela "račianský magazín". Za posledné obdobie cca 4 mesiace 2 x uviedla informáciu, ktorá je výlučne názorom starostu a jeho prívržencov. Prvá téma, ktorá doslova rozhorčila obyvateľov MČ Rača, bolo spracovanie témy výstavba na Radničnom námestí v Rači, zámena pozemkov a park na tomto území. Druhá informácia, ktorá zdvihla vlnu nevôle bola o brigáde zo 16 04 2016. Občania organizovaní občianskym združením neboli absolútne v šote a to napriek tomu, že upratovalo v 3 obvodoch vyše 150 ľudí. Natočila sa aktivita starostu, kde bolo verejnosti ukázané, ako brigádoval starosta a asi cca 8 ľudí. Dobre čítate 8 ľudí...
Dovolila som si na to poukázať.Nie je pre mňa podstatné zviditeľňovať sa, skôr som smutná, že aktivita občianska, ktorá by mala byť propagovaná v takomto médiu, nie je podstatná.
S úctou

Dagmar Gelingerová
poslankyňa MČ Rača

29.5.2016 20:08 dagmar gelingerovádagmarge123@gmail.com

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 



NA TRHU
11. rokov

a ďalšie roky zotrváme

Svoju životaschopnosť sme ukázali, napriek zložitým podmienkam.

 

PROGRAM PRIPRAVUJE
> 24
spolupracovníkov

Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli program domov.

 

VÝROBA PROGRAMU
2500

minút mesačne

Každý deň skladá nový program - nevysiela v slučke. Stále možné sledovať.

 

DOSTUPNOSŤ
> 600 000

obyvateľov

Káblové rozvody
DVB -T
IPTV
Stream video - internet
Archív on demand

 

PUBLIKUM
> 170 000
pravidelných divákov

Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná.

 


    1. TV Bratislava je nielen najväčšia regionálna televízia na Slovensku, ale i jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.
    2. Každý deň skladá nový program - nevysiela v slučke. Mesačne vyrobí 2500 minút jedinečného programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
    3. Má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, televíziu pravidelne sleduje 35,5 % obyvateľov Bratislavy. Televíziu sledujú najmä ľudia v produktívnom veku.
    4. Ako jediná regionálna stanica v Bratislave, vysiela aj DVB T, čiže každý obyvateľ má možnosť sledovať televíziu bezplatne pomocou antény.
    5. TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál.

Televízia pravidelne spolupracuje s Magistrátom hlavného mesta, VÚC, mestskými časťami, mestskými podnikmi a inštitúciami nielen mestského ale aj národného významu.

Obchodná pozícia a budúcnosť

Poslaním televízie je aj upútavať pozornosť publika na propagované produkty našich inzerentov. TV Bratislava patrí medzi najdôležitejšie miestne média v regióne. Našou víziou je byť najlepšou voľbou pre tých, ktorí inzerujú v regionálnych médiách.

TV Bratislava chce dosiahnuť symbiózu žurnalisticky určeného cieľa a komerčných záujmov.
Je to televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ídeu.

Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Budúcnosť TV Bratislava bude závisieť od vôle volených zástupcov mesta, poskytnúť obyvateľom Bratislavy pravidelné a objektívne informácie o meste prostredníctvom televízie. V zahraničí si úlohu regionálnej televízie vysoko vážia a jej prevádzku financuje priamo štát, pretože plní verejnoprospešnú funkciu.

Budúcnosť závisí aj od miery patriotizmu miestnych podnikov, ktorí namiesto podpory menej dôveryhodných sociálnych sietí a svetových platforiem, môžu investovať do reklamy v domácej TV Bratislava. 

 



Naši diváci sú živí ľudia - nie internetové klikacie roboty


Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! S televíziou Bratislava oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov hlavného mesta.

  • Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.

  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.

  • Efektívna cielená reklama bez geografických strát z rozptylu

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom.

reklama@tvba.sk, www.tvba.sk
Mediálny dom

 





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM