Načo sú nám regionálne média? - II.časť

27.6.2016   13:26

Žijeme v elektronickej dobe. S trochou zveličenia môžeme povedať, že o udalosti vieme skôr, ako sa stane. Kde v tomto svete majú miesto tradičné regionálne médiá? Akú majú úlohu? Rozrávali sme sa o tom s predsedom Rady pre vysielanie a retransmisiu Milošom Mistríkom, s Jozefom Tinkom z Fakulty masmediálnej komunikácie UCM a zástupkyňou RegionTVnet, riaditeľkou TV  Bratislava Máriou Urlandovou.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

on a podcast that he is thinking about going to a game at Allen. You should offer to be his tour guide. I would but I live too far away now and he do8e&n#s217;t know who I am.
19.7.2016 09:42 Beyoncewygvrai33e@yahoo.com

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 


O nás

V BRATISLAVA  je slobodné a nezávislé médium a v tomto zmysle vytvára aj svoj obsah. Jej poslaním je byť informátorom, spravodajcom a priateľom všetkých ľudí v hlavnom meste. V nej človek osobne spozná miesta a osoby, nájde informácie o tom, čo sa deje pred dverami vlastného domu.

 

Spravodajský servis poskytuje najmä pre obyvateľov hlavného mesta a BSK. Každý pracovný deň vyrobí a odvysiela premiéru metropolitného magazín Metro Dnes. Dvakrát týždenne pripravuje diskusný program Beseda o piatej. Mestským častiam sa venuje v špeciálnych programoch, nechýba ani publicistika a záznamy zo zastupiteľstiev. Okrem toho vyrába záujmové magazíny a dokumentárne filmy. Vysiela 24 hodín denne a každý deň vyrobí v priemere hodinu nového programu.

Signál šíri prostredníctvom DVB-T (26.kanál), UPC, Digislovakia a Swan v Bratislave a okolí. Okrem regionálneho vysielania, signál šíri aj celoplošne prostredníctvom služby MAGIO TV , ANTIK , DSI data a ďalších operátorov na Slovensku.

Vysiela online aj na internete. Na svojej stránke má vybudovaný rozsiahly, denne aktualizovaný archív všetkých programov.

    1. Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
    2. TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
    3. TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
    4. TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
    5. Ako jediná regionálna stanica v Bratislave, vysiela aj DVB T, čiže každý obyvateľ má možnosť sledovať televíziu bezplatne pomocou antény.
    6. TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.

Obchodná pozícia a budúcnosť

Poslaním televízie je aj upútavať pozornosť publika na propagované produkty našich inzerentov. TV Bratislava patrí medzi najdôležitejšie miestne média v regióne. Našou víziou je byť najlepšou voľbou pre tých, ktorí inzerujú v regionálnych médiách.

TV Bratislava chce dosiahnuť symbiózu žurnalisticky určeného cieľa a komerčných záujmov.
Je to televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ídeu.

Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Budúcnosť televízie bude závisieť od vôle volených zástupcov mesta, ponúknuť obyvateľom Bratislavy pravidelné a objektívne informácie o meste. V zahraničí si úlohu regionálnej televízie vysoko vážia a jej prevádzku financuje priamo štát, pretože plní verejnoprospešnú funkciu.
Budúcnosť závisí aj od miery patriotizmu miestnych podnikov, ktorí môžu investovať do reklamy v TV Bratislava za výhodných finančných podmienok.

História

TV Bratislava (City TV, s.r.o.) začala vysielať 15.februára 2007 na základe pridelenej licencie pre televízne vysielanie.
Televízia je projektom nezávislej televíznej spoločnosti Viva Studio,s.r.o., ktorá má tradíciu už od roku 1994 ako jeden z prvých podnikov tohto typu. Štúdio poskytovalo servis pre STV, zahraničné televízne stanice ČT, Nova, Prima, ARD, filmových producentov a reklamné agentúry. Celé roky spolupracovalo s komerčnými TV stanicami VTV, TV Markíza, neskôr s TV Joj aj TA3. Spoločnosť je aktívna dodnes, najmä v dabingu a v teleshopingu.

Televízia prvé roky vysielala iba káblových rozvodoch UPC, ale už vtedy prieskum ukázal, že 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava. Denná sledovanosť (daily reach) 11,5 %. Sledujú raz za 3 dni (širšie publikum) 24 %.

Od roku 2012 postupne pribudli aj programy mestských častí Nové Mesto, Rača a Petržalka, niekoľko rokov malo svoj program aj Staré Mesto a BSK a začali sme vyrábať program na objednávku aj pre Európsky parlament.

Postupne pribudli ďalší operátori a od roku 2015 vysiela aj v DVB-T.








Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM