Ako používať TV?

Televízia dnes ponúka inzerentom viac ako kedykoľvek predtým. Existuje veľa možností otvorených značkám prostredníctvom sveta partnerstva v oblasti televízneho obsahu.

  • Spotová kampaň ( klasická, telenákup, tématické prestávky, kontextové reklamy a živé reklamy)
  • Sponzoring a obsah ( content partnership, sponzoring, AFP a značkový obsah, product placement)
  • Video on demand ( filmové kanály, archívy TV vysielateľov, videoportály)

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM