Spoty

Klasický spot

Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy. Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Má spravidla 3 fázy. Najskôr strhne pozornosť ostrým predelom, farebným efektom alebo rýchlym pohybom, potom poskytne emotívne zabalenú informáciu a nakoniec poskytne údaje o možnosti získania produktu.

Tématická prestávka

Tématické prestávky ponúkajú inzerentom jedinečnú príležitosť získať si publikum. Pozrite si niektoré výnimočné príklady v tejto zbierke.

Kontextová reklama

Keď plánovanie TV spáruje obsah a kontext s veľkým dosahom. Zhromaždili sme niekoľko nedávnych príkladov skvelých kontextových reklám.

Live advertising - živá reklama 

Na Slovensku nepoznáme tento pojem v súvislosti s televíznou reklamou, hoci každému je jasné o čo ide. Pravdepodobne zatiaľ nikto nemal odvahu na takýto experiment v profesionálnej branži. Tú odvahu by mal nájsť predovšetkým klient.
Prečítajte si o príbehoch živej reklamy zo zahraničia.

TiP - Živú reklamu si môžete vyrobiť aj vo vlastnej réžií a potom jej účinok otestovať napríklad v regionálnej televízií.

 

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM