Programy financované inzerentom pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne

7.6.2010 15:20 | Regiontvnet

Viac a viac značiek z Južnej Afriky smeruje k programom financovaným inzerentom (AFP) v snahe odlíšiť sa v prostredí nasýtených médií.

AFP tiež im pomáha vytvárať hlbšie vzťahy s ich spotrebiteľmi.

AFP ponúkajú značke príležitosť rozvinúť silnejší a zmysluplnejší vzťah s obsahom, ktorý ich diváci milujú. Dáva im tiež väčšiu kreatívnu kontrolu, ako by dostali pri jednoduchom sponzoringu.

Ľudia stále milujú televíziu a sledujú veľa z toho, dokonca aj s rastúcou konkurenciou z digitálnych médií. Avšak s rýchlo sa rozširujúcim výberom kanálov as alternatívami, ako sú YouTube, ShowMax a Netflix, sa mení spôsob, akým diváci konzumujú televízny obsah. Značky sa musia pozerať za hranice tradičného 30-sekundového reklamného spotu, aby našli spôsob, ako inšpirovať spotrebiteľov a ovplyvniť ich správanie.

Bezproblémová integrácia

AFP označuje televízne programy, ktoré značka tvorí priamo prostredníctvom svojej finančnej podpory, kreatívneho vstupu a marketingových zdrojov. Úloha značky pri vytváraní obsahu je neoddeliteľnou súčasťou - na rozdiel od sponzorstva, v ktorej sa značka jednoducho zaplatí, že sa spája s obsahom, ktorý nevlastní alebo nemá úlohu pri remeselnej tvorbe.

Atrakciou zapojiť sa do televízneho programu na tejto úrovni je, že značka môže byť správcom obsahu a dokonca vlastniť duševné vlastníctvo. AFP sú presvedčivým spôsobom, ako povedať dôveryhodné príbehy týkajúce sa značky. Značka môže prispôsobiť obsah svojim vlastným marketingovým potrebám, zatiaľ čo vlastní programovací priestor s vylúčením konkurentov.

Sila AFP je, že umožňuje značke vytvoriť celý rad spôsobov, ako povedať svoj príbeh. Značkový obsah môže byť vytvorený pre multiplatformové vysielanie so zdieľaním v sociálnych médiách, ktoré mu dávajú život za počiatočný skríning. Skutočne inteligentné značky zabezpečujú, že AFP pracujú koordinovaním svojich marketingových aktivít v rámci 360-stupňovej kampane, ktorá zahŕňa rozhlas, tlač, aktiváciu v obchode, digitálne a sociálne médiá.

Sociálne aspekty

AFP nie sú nevyhnutne rýchle alebo jednoduché. Značky musia byť hlboko zapojené do vývoja - od konceptualizácie až po vykonanie - a majú skutočné vedomosti o svojom cieľovom trhu a svete, v ktorom žijú jeho spotrebitelia.

Na zabezpečenie návratnosti investícií musia byť značky tiež ochotné vytvoriť značkový obsah základným kameňom širšej integrovanej marketingovej kampane. A oni musia byť pripravení stavať program v priebehu niekoľkých ročných období.

Najúspešnejšie príklady AFP sú zamerané skôr na potreby diváka než na predaj produktu. Pick's ' Food for Living ' je nedávna kampaň AFP, ktorú Mediamark pomohol zostaviť. Značka spustila novú stravu pre diabetikov a chcela vytvoriť povedomie o produkte a mesiac Diabetes v novembri.

Mediamark a Pick n Pay spoločne konceptualizovali sériu desiatich minútových vystúpení na vysielanie na Glow TV. Cieľom bolo preukázať, ako premeniť typické indické jedlá do kuchyne šetrnej voči cukrovke av tomto procese priniesť prevádzku v obchode. Kampaň prebehla prostredníctvom sociálnych médií. Kniha receptov bola vytvorená na prevzatie a séria bola podporovaná aj vonku a rozhlasom.

Obsah bude mať vždy korunu, takže AFP sú všetko o vzrušujúcom a zábavnom publiku. Značky, ktoré chcú hrať v tomto priestore, potrebujú porozumieť umeniu rozprávania, aby sa zaoberali záujmom zdatných spotrebiteľov.

Mediamark MD, Talib Sadik, hovorí: "Vidíme, že agentúry AFP zohrávajú cennú úlohu v integrovaných mediálnych a marketingových stratégiách, keďže značky hľadajú nové spôsoby, ako vyniknúť z davu. Umožňujú značkám prelomiť marketingový neporiadok a osloviť spotrebiteľov so zapájajúcim obsahom, ktorý ich baví a informuje, pridávajúc hodnotu svojmu životu. "

Zaheera Mahomed je manažér obsahu značky pre televíziu v Mediamark



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Image in photogallery
EÚ musí aktívnejšie chrániť pluralitu médií, tvrdia poslanci (222)
9.5.2018 23:37 | TVBA

Image in photogallery
Čísla nepustia: RTVS a regionálne TV (2588)
30.1.2018 17:49 | Peter Hlucháň,mediálny analytik

Image in photogallery
Marketingová komunikácia a televízia (1366)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Tri trendy v content marketingu pre rok 2018 (1910)
18.1.2018 07:47 | TVBA


Image in photogallery
Digitálny marketing má vážné problémy (1618)
18.1.2018 07:44 | TVBA

Image in photogallery
Manažment reklamy (2108)
17.1.2018 07:55 | TVBA

Image in photogallery
Natívna reklama (1509)
10.1.2018 08:07 | TVBA

Image in photogallery
Čo je obsahový (content) marketing, stratégia, média (1315)
2.1.2018 08:03 | TVBA


Image in photogallery
Pravda o mládeži (1945)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére - na médiá zaostrené (241)
7.12.2017 09:04 | TVBA

Image in photogallery
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie (6588)
5.12.2017 14:27 | Mária Urlandová, prednáška

Image in photogallery
9 trendov v kontent marketingu (1192)
3.5.2017 07:34 | Regiontvnet


Image in photogallery
Prichádzajúci marketing - koncept spotreby, voľba spotrebiteľa a perspektívy (74)
22.4.2017 19:05 | Regiontvnet

Image in photogallery
Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom (2466)
3.4.2017 17:15 | TVBA

Image in photogallery
Regionálne médiá plnia verejnoprávne funkcie (4423)
22.11.2016 18:00 | METRO DNES

Image in photogallery
Prichádzajúci marketing (1521)
18.5.2016 07:41 | Regiontvnet


Image in photogallery
Marketingový fenomén teleshopping.  (328)
16.5.2016 18:59 | TVBA

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (1656)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet

Image in photogallery
Čo ste o regionálnej televízii nevedeli (5157)
21.7.2015 14:12 | TVBA

Image in photogallery
TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi (8391)
2.3.2011 22:59 | M.Urlandová


Image in photogallery
Ako postupovať pri zadávaní TV reklamy  (6455)
25.7.2010 13:52 | TVBA

Image in photogallery
Programy financované inzerentom pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (2625)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM