Image in photogallery
Marketingová komunikácia a televízia
27.1.2018 07:57 | TVBA
Marketingová komunikáciia využíva rôzne marketingové kanály a nástroje v kombinácii: marketingové komunikačné kanály sa zameriavajú na akýkoľvek spôsob, ako podnik komunikuje správu na požadovaný trh alebo na trhu všeobecne. Nástroj na marketingovú komunikáciu môže byť čokoľvek ...


Image in photogallery
Marketingový fenomén teleshopping.
16.5.2016 18:59 | TVBA
Prečo je teleshopipping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako robia teleshopping úspešné spoločnosti? Ako má fungovať, aby prinášal výsledky? Dozviete sa v tomto článku.


Image in photogallery
Programy financované inzerentom pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet
Viac a viac značiek z Južnej Afriky smeruje k programom financovaným inzerentom (AFP) v snahe odlíšiť sa v prostredí nasýtených médií. AFP tiež im pomáha vytvárať hlbšie vzťahy s ich spotrebiteľmi. AFP ponúkajú značke príležitosť rozvinúť silnejší a zmysluplnejší ...


Image in photogallery
Ako postupovať pri zadávaní TV reklamy
25.7.2010 13:52 | TVBA
Predtým, ako naplánujete televíznu reklamu, urobte si krátky prehľad o televíznom trhu a oboznamte sa zo špecifikami televízie. Širší prehľad a znalosť vám umožní obhájiť vaše rozhodnutie pred vedením spoločnosti a je tiež nástrojom na zhodnotenie vynaložených prostriedkov. K ...


Image in photogallery
Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom
3.4.2017 17:15 | TVBA
Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu ...


Image in photogallery
TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi
2.3.2011 22:59 | M.Urlandová
Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú výrobky a ako sú účinné. Silné stránky televíznej reklamy vysoká sledovanosť masový zásah emocionálne pôsobenie (vidím, počujem, ...





Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM