Tri trendy v content marketingu pre rok 2018

18.1.2018 07:47 | TVBA

Počas uplynulých piatich rokov sa obsahový marketing z "nováčika" stal marketingovým nástrojom, ktorý je braný tak vážne ako SEO, SEM a sociálne médiá.

Ale práve tak ako ostatné digitálne disciplíny sa obsahový marketing neustále mení. V priebehu rokov sme videli trendy, ako značky sa stávajú vydavateľmi, vznik videa a natívna reklama sa stávajú významnými časťami obsahových programov.

Takže ako v roku 2018 v obchoduje obsahový marketing? Aké sú vedúce značky s obsahom, ktorý bude čoskoro rozšírený?

Ak chcete zistiť, Econsultancy nedávno pozvalo do spoločnosti Digital Cream Singapore desiatky predajcov značiek, aby diskutovali o tejto a ďalších témach pri okrúhlych stoloch. Konferencia venovaná obsahovému marketingu bola organizovaná spoločnosťou Eu Gene Ang, vedúcim trénerom, Asia, Econsultancy a nižšie sú zhrnutia najdôležitejších troch trendov o ktorých sa diskutuje.

Takže aké sú trendy v oblasti marketingového obsahu pre rok 2018?


1) hyper-personalizácia obsahu

Prvým trendom, ktorý identifikovali účastníci, je to, že špičkové značky už nevyrábajú len jeden príspevok alebo video, ale obchodníci môžu teraz vytvoriť tisícky kusov obsahu na jednu kampaň.
Ak chcete pomôcť, služba YouTube nedávno ponúkla službu Director Mix, ktorá umožňuje značkám dodávať tisícky videí v jednej kampani. Ktoré video spotrebiteľ vidí závisí od širokého spektra faktorov vrátane demografických údajov, správania (t. J. To, čo vyhľadávajú alebo na ktoré kliknú), stiahnutých aplikácií a dokonca aj tam, kde sa nachádzali (fyzicky pomocou údajov v službe Mapy Google).

So všetkými týmito dátovými bodmi majú obchodníci teraz informácie na poskytovanie obsahu, ktorý je oveľa dôležitejší pre spotrebiteľa. Napríklad spotrebiteľ, ktorý hľadá obchod so športovým tovarom, by si mohol zobraziť videá súvisiace s lyžovaním, ak sa nedávno nachádzali v lyžiarskom stredisku.


2) Používanie ovplyvňujúcich faktorov je na vzostupe

Ďalším trendom marketingu obsahu, ktorý identifikovali účastníci, bolo, že používanie ovplyvňujúcich faktorov značiek narastá.
Zatiaľ čo luxusné značky a kozmetika už dlhé roky používajú ovplyvňujúce faktory, takmer všetky značky sa snažia spolupracovať s jednotlivcami, ktorí zhromažďovali významné výsledky v sociálnych médiách.
Dôvodom tejto zmeny je, že obchodníci hľadajú spôsob, ako doručiť správu značky takým spôsobom, ktorý je autentickejší ako reklama.

Z tohto dôvodu mnohé značky, nepožadujú veľký názov "vedúci predstavitelia verejnej mienky" s miliónmi nasledovníkov, ale namiesto toho sa zameriavajú na "mikroagentov" alebo na ľudí s 10 000 až 100 000 následníkmi.

Zvyčajne účastníci poznamenali, že mikro-ovplyvňovateľom nebudú platiť veľa, ak vôbec, za to, že pomáhajú šíriť obsah, ale skôr im budú dané vedomosti, pokročilé oznámenia alebo bezplatné produkty, ktoré im pomôžu poskytnúť svojmu publiku unikátny obsah.

 

Obchodníci tiež pracujú s vplyvmi, ktorí sú omnoho bližšie k značke, prostredníctvom zamestnancov spoločnosti. Napríklad zamestnanci budú poskytovať značkové správy prostredníctvom svojich osobných sociálnych sietí.
Nie je ešte jasné, či programy ovplyvňovania sú dlhodobo efektívne, ale je isté, že v roku 2018 sa viac značiek bude usilovať o partnerstvo s jednotlivcami, aby ich obsah bol distribuovaný na sociálnych sieťach.


3) Lokalizácia obsahu

Posledný trend, ktorý identifikovali účastníci, je, že sa rovnováha medzi globálnou a miestnou produkciou obsahu sa posúva.
Účastníci uviedli, že v minulosti bol obsah zvyčajne vytvorený v globálnom ústredí a dodávaný miestnym pobočkám na preklad a mediálne umiestňovanie. Teraz sa globálne značky stále viac usilujú o to, aby jednoduché preklady obsahových častí nefungovali.
Ako to uviedol jeden obchodník, "obsah pochádzajúci z európskeho ústredia nereaguje v juhovýchodnej Ázii".

Takže namiesto prekladania, miestne pobočky teraz vytvárajú obsah. To znamená, že miestne pobočky dostanú obsahové prvky (obrázky, titulky atď.) A stratégia je, že miestna kancelária teraz využíva mediálne prostriedky na vytvorenie vlastného obsahu.

Nielen to prináša obsah, ktorý je vhodnejší pre miestne trhy, ale tiež umožňuje miestnej kancelárii vytvárať obsah špeciálne pre miestne segmenty, ktoré sa často líšia od globálnych segmentov.

Väčšina účastníkov sa zhodla na tom, že medzi globálnymi a miestnymi kanceláriami je ešte stále napätie, ale trendom ostáva, že v roku 2018 má produkovať viac lokálneho obsahu.

Zdroj:
Three content marketing trends for 2018

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Image in photogallery
EÚ musí aktívnejšie chrániť pluralitu médií, tvrdia poslanci (221)
9.5.2018 23:37 | TVBA

Image in photogallery
Čísla nepustia: RTVS a regionálne TV (2587)
30.1.2018 17:49 | Peter Hlucháň,mediálny analytik

Image in photogallery
Marketingová komunikácia a televízia (1366)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Tri trendy v content marketingu pre rok 2018 (1910)
18.1.2018 07:47 | TVBA


Image in photogallery
Digitálny marketing má vážné problémy (1618)
18.1.2018 07:44 | TVBA

Image in photogallery
Manažment reklamy (2108)
17.1.2018 07:55 | TVBA

Image in photogallery
Natívna reklama (1509)
10.1.2018 08:07 | TVBA

Image in photogallery
Čo je obsahový (content) marketing, stratégia, média (1315)
2.1.2018 08:03 | TVBA


Image in photogallery
Pravda o mládeži (1943)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére - na médiá zaostrené (241)
7.12.2017 09:04 | TVBA

Image in photogallery
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie (6563)
5.12.2017 14:27 | Mária Urlandová, prednáška

Image in photogallery
9 trendov v kontent marketingu (1192)
3.5.2017 07:34 | Regiontvnet


Image in photogallery
Prichádzajúci marketing - koncept spotreby, voľba spotrebiteľa a perspektívy (74)
22.4.2017 19:05 | Regiontvnet

Image in photogallery
Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom (2465)
3.4.2017 17:15 | TVBA

Image in photogallery
Regionálne médiá plnia verejnoprávne funkcie (4422)
22.11.2016 18:00 | METRO DNES

Image in photogallery
Prichádzajúci marketing (1521)
18.5.2016 07:41 | Regiontvnet


Image in photogallery
Marketingový fenomén teleshopping.  (328)
16.5.2016 18:59 | TVBA

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (1655)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet

Image in photogallery
Čo ste o regionálnej televízii nevedeli (5157)
21.7.2015 14:12 | TVBA

Image in photogallery
TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi (8390)
2.3.2011 22:59 | M.Urlandová


Image in photogallery
Ako postupovať pri zadávaní TV reklamy  (6455)
25.7.2010 13:52 | TVBA

Image in photogallery
Programy financované inzerentom pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (2624)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM