logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Marketing a trendy


Image in photogallery

Marketingová komunikácia a televízia (1585)
Marketingová komunikáciia využíva rôzne marketingové kanály a nástroje v kombinácii: marketingové komunikačné ...

Image in photogallery

Tri trendy v content marketingu pre rok 2018 (2234)
Ale práve tak ako ostatné digitálne disciplíny sa obsahový marketing neustále mení. V priebehu rokov sme videli trendy, ...

Image in photogallery

Digitálny marketing má vážné problémy (1943)
Viac ako pätinu reklám na internete nevidia živí ľudia, ale boti. I za tieto impresie (a kliky) ale inzerenti platia. ...

Image in photogallery

Manažment a správa reklamy (2354)
Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu rôznych reklamných aktivít zapojených ...


Image in photogallery

Natívna reklama (1777)
Natívna reklama je typ reklamy väčšinou online, ktorá zodpovedá forme a funkcii platformy, na ktorej sa zobrazuje. ...

Image in photogallery

Čo je obsahový (content) marketing, stratégia, média (1488)
Obsahový marketing je forma marketingu zameraná na tvorbu, publikovanie a distribúciu obsahu pre cieľové publikum online. ...

Image in photogallery

Pravda o mládeži - vyhráva sledovanie TV pred onlinom (2274)
Táto štúdia skúma úlohu rôznych videí v živote mladých divákov a odhaľuje ich mediálne návyky a motivácie. ...

Image in photogallery

Efektívnosť marketingu v digitálnej ére - na médiá zaostrené (373)
Krátkodobosť v marketingu podkopáva jej účinnosť - zvyšuje návratnosť investícií, ale nie rast zisku. Dosah, ...


Image in photogallery

9 trendov v kontent marketingu (1460)
Podľa správy z roku 2017 a trendov z Content Marketing Institute a MarketingProfs viac ako 60% B2B obchodníkov uviedlo, ...

Image in photogallery

Prichádzajúci marketing - aký je? (181)
Prichádzajúci marketing zohľadňuje dva hlavné aspekty spotreby 21. storočia: selektivitu a rastúcu spotrebu médií. ...

Image in photogallery

TV je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom (2631)
Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná ...

Image in photogallery

Prichádzajúci marketing (1647)
Prichádzajúci marketing poskytuje informácie, zlepšuje skúsenosti zákazníkov a vytvára dôveru tým, že ponúka ...


Image in photogallery

Marketingový fenomén teleshopping.  (750)
Prečo je teleshopipping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako robia ...

Image in photogallery

Úloha reklamy v propagačnom mixe (1672)
Propagačná zmes obsahuje rôzne nástroje, ako napríklad: Reklama: správy platia tí, ktorí ich posielajú ...

Image in photogallery

Teórie reklamných účinkov (1606)
Reklamné správy sú všade okolo nás, ale mechanizmus, ktorý vedie od vystavenia reklamnej značke až po predaj, nie ...

Image in photogallery

Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (1845)
Behaviorálni architekti urobili zaujímavý experiment. Odstránili ľuďom ich obľúbené značky, aby videli čo to s ...


Image in photogallery

Koľko stojí teleshopping? (1424)
V minulosti sa dalo dohodnúť s televíziou aj na platbe v podobe provízie z predaja výrobkov cez TV obrazovku, ale dnes ...

Image in photogallery

TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi (8686)
Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ...

Image in photogallery

Ako postupovať pri zadávaní TV reklamy  (6830)
Predtým, ako naplánujete televíznu reklamu, urobte si krátky prehľad o televíznom trhu a oboznamte sa zo špecifikami ...



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam