logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Prečo je TV taká úspešná?

 Žiadne iné médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia. 
Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt.  Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média, ako takého, automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.

 

 


  • Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií.
  • Na Slovensku je až 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu. Televízie sa pozerá viac ako kedykoľvek predtým.
  • Televízia je najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Dokazujú to všetky prieskumy.

 

Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (2041)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2508)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (2270)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a popularizuje značky (2428)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
TV je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2187)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2423)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2150)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...



 


Televízna reklama je kráľovnou medzi
reklamnými formátmi





Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.

Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.
 

 

 


Dôležité zistenia o mládeži

► Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.

► YouTube zaberá  7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.

► Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom, preto občas v izbe sledujú virály na youtube, inak pozerajú TV obsah.

► Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa.

► Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu.


Strach z nedostatku ovplyvňuje videoobsah, ktorý je vyhľadávaný a zdieľaný.

Viac sa dočítate tu:  Pravda o mládeži

 

 


Ako ľudia dôverujú?

Najviac sa dôveruje odporúčaniu od ľudí - 82%, rodiny a priateľov. S tým počítajú najmä sociálne siete, ktoré sú už preplnené platenou reklamou. Existujú totiž  tzv. influenceri (celebrity) ale dokonca aj mikro-influenceri, ktorí sú platení za statusy a lajkovanie. Ľudia to už prekukli a odporúčanie od FB priateľov berú s rezervou.

Poradie dôvery v reklame je:

1. televízna reklama a TV sponzorstvo
2. reklama v tlači
3.
online videoreklama
4.
sociálne siete

na poslednom mieste je reklama na sociálnych sieťach. Ľudia cítia, že sa im niečo podsúva, prestávajú veriť svojím "priateľom" vo virtuálnej realite, hoci o sebe sami radi podsúvajú krajší obraz. Jednoducho, každý už rozumie tomu ako sa robí tzv. natívna reklama a intrigy. 

V budúcnosti sa značky musia zamerať na transparentnosť a zverejňovanie pravdivých informácií. Budujme vzťahy s opatrným zákazníkom, a ten nie je hlúpy.

 


Transparentnosť je kráľom

Spotrebitelia sa vyhoreli z reklamy na značku. Ľudia sú progresívnejší a chcú, aby boli spoločnosti autentickejšie a transparentnejšie.





Narastá únava v reklame značky:  "zelené" tvrdenia, charitatívne príspevky, prvoplánové eventy a rôzna firemná podpora sú ľahko čitateľné. Značky sa pokúšajú spojiť všetko dohromady do "marketingu", ale pozorní zákazníci začínajú vidieť tento druh propagácie ako zúfalstvo. Niektorí zákazníci jednoducho cítia, kedy sa s nimi hrá nečestne.
Tak prečo sa hanbiť za poctivú, priznanú reklamu, ktorú máme v dôveryhodnom médiu?


   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam