logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

V čom je úspech TV?

Žiadne iné médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia.
Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. 
Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média, ako takého, automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.


Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií.
Na Slovensku je 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, ju sledujú prostredníctvom internetu. Televízie sa pozerá viac ako predtým.
Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom.



Televízia je kráľovnou v reklame

Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

  • Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.

  • Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. 91% TV kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.

Dôležité zistenia o mládeži

  • Televízia zaberá 65% spotreby videa u mileniánov.

  • YouTube zaberá 7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.

  • Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom. Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Viac :  Pravda o mládeži

  • Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Strach z nedostatku tiež ovplyvňuje výber a zdieľanie videoobsahu.

Ako ľudia dôverujú

Najviac sa dôveruje odporúčaniu od ľudí - 82%, rodiny a priateľov. S tým počítajú najmä sociálne siete a sú už preplnené platenou reklamou. Existujú totiž  tzv. influenceri (celebrity) ale dokonca aj mikro-influenceri, ktorí sú platení za statusy a lajkovanie. Ľudia to už prekukli.
Poradie dôvery v reklame je:
1.) televízna reklama a TV sponzorstvo, 2.) reklama v tlači, 3.) online videoreklama, 4.) sociálne siete.  na poslednom mieste je reklama na sociálnych sieťach. Ľudia cítia, že sa im niečo podsúva, prestávajú veriť svojím "priateľom" vo virtuálnej realite, hoci o sebe sami radi podsúvajú krajší obraz. 

 

Transparentnosť je kráľom

Spotrebitelia sa vyhoreli z reklamy na značku. Ľudia sú progresívnejší a chcú, aby sa spoločnosti správali autentickejšie a transparentnejšie.
Narastá únava v reklame značky: "zelené" tvrdenia, charitatívne príspevky, prvoplánové eventy a rôzna firemná podpora sú ľahko čitateľné. Značky sa pokúšajú spojiť všetko dohromady do "marketingu", ale pozorní zákazníci začínajú vidieť tento druh propagácie ako zúfalstvo.

Zákazníci jednoducho cítia, kedy sa s nimi hrá nečestne.
V budúcnosti sa značky musia zamerať na transparentnosť a zverejňovanie pravdivých informácií. 



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam