logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Online versus TV reklama

Medzi platformou lineárnej televízie a online videom je viac rozdielov, a to nielen v spôsobe konzumácie obsahu. Prax ukázala, že v mediamixe má byť zastúpená televízia (masové publikum)  a  online ako podporné médium (odporúčanie cez sociálne siete).
Televízia + online = synergia, multiplikácia účinkov, haló efekt.

 

  • Televízia je najobľúbenejšia forma videa. Predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad len 6,4%.
    Prevažný podiel ľudí sleduje televízne vysielanie v domácnosti. Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova. Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. Sledujú najmä televízny obsah.

    Pravda o mládeži

    → Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
    → YouTube zaberá  7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
    → Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom.
    → Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa.
    → Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu.

  • Na internete sa nachádza rôzny, aj nepravdivý obsah. Z toho dôvodu takému obsahu ľudia menej dôverujú.

    Digitálny marketing má vážné problémy

    Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí.
    → Boti a robotické siete - narastajúca hrozba. Ale za tieto impresie (kliky) inzerenti platia.
    Nebezpečenstvo s menom kontextová reklama.
    Falošní influenceri zarábajú na nevedomosti.
    Ľudia sú unavení z reklamy - bannerová slepota.
    Blokovanie reklám na internete.

    Veľké značky znížili svoje digitálne rozpočty, ale ich predaje neprepadli, to znamená, že úloha reklamy na internete bola preceňovaná.

    Nakupovať si lajky sociálnej sieti je ako - kupovať si lásku

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci. Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.

 


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam