Čo dokazujú výskumy v reklame

13.4.2017 08:18 | RegionTVnet

Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je fakt, ktorý potvrddzujú všetky veľké štúdie efektívnosti reklamy. Vytvára najväčší zisk, vytvára najviac predajov a dôsledne prekonáva všetko ostatné. TV stoja nad hlavou a ramenami nad ostatnými médiami pri riadení obchodných výsledkov a existuje množstvo výskumov, ktoré to dokazujú.

  • Investovanie do televízie zvyšuje účinnosť o 40%, čím sa stáva najúčinnejším médiom. (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017)
     
  • Televízna reklama vytvára najvyšší rast, ktorý prináša zisk, s priemerným podielom na trhu v priemere 2,6% získaným za rok pri používaní televíznej reklamy (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017)
     
  • Televízna reklama sa stáva účinnejšou, a to čiastočne aj rastúcou synergiou s online, najmä online videom. (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017)
     
  • Medzi rokmi 1980 a 1996 pridanie televízie do kampane viedlo k priemernému nárastu obchodných účinkov o 12%. Toto sa zvýšilo na 40% v rokoch 2008 - 2016 (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017)
     
  • Televízna reklama prináša priemerný výnos vo výške 1,79 libry za každú minútu, ktorá je vysoko nad ostatnými médiami a je účinnejšia ako kedykoľvek predtým. (Ebiquity, 'Payback 4', 2014)
     
  • Ekonometrická štúdia od spoločnosti Radio Advertising Bureau tiež ukázala, že televízia vytvára najväčší zisk. (RAB, "Rádio: Násobiteľ návratnosti investícií", 2014)
     
  • Televízia slúži krátkodobo aj dlhodobo, ale dlhodobý prístup je miesto, kde sa vytvára najväčší zisk. V kampaniach trvajúcich 3 a viac rokov televízna reklama vytvára priemerný nárast zisku takmer 140% (IPA, "Efektívnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013)
     
  • TV dodáva svoju hodnotu v dlhšom časovom rámci. Spotreba televízneho vysielania od prvého roku stále ovplyvňuje tržby v 2. roku takmer výrazne - v skutočnosti 45% celkového predaja televízora sa uskutočnil po prvom roku investovania (PwC, Payback 1, 2008)
     
  • Televízia dodáva do kampane najväčší počet obchodných efektov - veci ako predaj, zisk a podiel na trhu. Zvyšuje tieto účinky v priemere o 41%. Ďalším najlepším médiom je tlač, ktoré zvyšuje podnikateľské efekty o 14% (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013)
     
  • Zahrnutie televíznej reklamy do kampane zvyšuje svoju účinnosť šesťnásobne (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013)
     

TV vytvára najväčší zisk

Najlepšie pre predaj

Zdroj: TV advertising works



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Tu môžete mať svoj banner.


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (1764)
13.4.2017 08:18 | RegionTVnet
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2089)
15.4.2016 07:42 | RegionTVnet
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (1912)
15.4.2016 07:18 | RegionTVnet
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a robí značky slávne (2134)
13.4.2016 18:08 | RegionTVnet
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (1827)
13.4.2016 14:44 | RegionTVnet
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2043)
13.4.2016 14:41 | RegionTVnet
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (1751)
13.4.2016 12:01 | Regiontvnet
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...

Image in photogallery
TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách (1495)
11.4.2016 13:54 | RegionTVnet
Televízna reklama má silný celkový vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete ...



   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM