Čo dokazujú výskumy v reklame

13.4.2017 08:18 | RegionTVnet

Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je fakt, ktorý potvrddzujú všetky veľké štúdie efektívnosti reklamy. Vytvára najväčší zisk, vytvára najviac predajov a dôsledne prekonáva všetko ostatné. TV stoja nad hlavou a ramenami nad ostatnými médiami pri riadení obchodných výsledkov a existuje množstvo výskumov, ktoré to dokazujú.

TV vytvára najväčší zisk

Najlepšie pre predaj

Zdroj: TV advertising works



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  6/8 >> nasledujúci

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM