Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky

13.4.2016 14:44 | RegionTVnet

Televízna reklama má veľa krátkodobých efektov, ako napríklad riadenie predaja, vytváranie špičiek v on-line vyhľadávaní a vytváranie verejnej mienky. Funguje to a funguje rýchlo. Okamžitý úspech je však len jednou časťou moci televízie. Účinky televíznej reklamy sa časom nahromadia; čím dlhšie inzerujete, tým väčší efekt. Je to dôležité pre dlhodobý úspech.

  • Dlhodobá (3 a viac rokov) investícia do reklamy prináša dvojnásobný zisk krátkodobého prístupu (menej ako 1 rok) - aj keď investovanie do oboch prináša ešte vyššie výnosy (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá" , 2013)
     
  • V kampaniach trvajúcich 3 a viac rokov televízna reklama vytvára priemerný nárast zisku takmer 140% (IPA, "Efektívnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013)
     
  • Televízna reklama prináša svoju hodnotu v oveľa dlhšom časovom horizonte ako iné médiá. Televízne kampane stále pracujú na úrovni približne 80% svojej pôvodnej úrovne v roku, ktorý nasleduje po ich vysielaní. Tento efekt je často prehliadaný a je jedným z dôvodov, prečo je návratnosť TV často podhodnotená (PwC, 'Payback', 2007)
     
  • Najväčšia časť rozpočtu na reklamu by mala byť investovaná do médií s masovým dosahom a dlhodobými účinkami. Najmenej 60% by sa malo investovať do týchto médií na vytváranie značiek (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013)
     
  • Značky môžu byť vinní z podhodnotenia dlhodobého vplyvu televíznej reklamy. Štúdia CBS, Kellogg a Nielsen Catalina Solutions z roku 2014 ukázala, že dlhodobý nárast predaja pre mnohé kategórie FMCG bol až 4,5-krát vyšší ako pôvodný nárast dopytu.

Vital pre dlhodobý úspech slide



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Tu môžete mať svoj banner.


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (1734)
13.4.2017 08:18 | RegionTVnet
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2087)
15.4.2016 07:42 | RegionTVnet
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (1909)
15.4.2016 07:18 | RegionTVnet
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a robí značky slávne (2131)
13.4.2016 18:08 | RegionTVnet
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (1825)
13.4.2016 14:44 | RegionTVnet
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2028)
13.4.2016 14:41 | RegionTVnet
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (1748)
13.4.2016 12:01 | Regiontvnet
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...

Image in photogallery
TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách (1493)
11.4.2016 13:54 | RegionTVnet
Televízna reklama má silný celkový vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete ...



   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM