TV je steroid pre iné médiá

13.4.2016 14:41 | RegionTVnet

Jeden aspekt televíznej reklamy je ten, ktorý možno často prehliadnuť alebo sa nesprávne vysvetľuje, že robí ďalšie prvky reklamných kampaní ťažšími. Opak je pravdou. Televízia pomáha ostatným mediatypom.
  • Prospešný efekt televízie je možné cítiť vo všetkých sprievodných médiach. Pokiaľ ide o rozhlasovú reklamu, multiplikačný efekt televíznej reklamy môže byť vyšší ako 100% a je až 50% pre tlač a outdoor (Ebiquity, Payback 4, 2014)
     
  • Synergia televízie a online je obzvlášť veľká. V skutočnosti sú kampane, ktoré využívajú televíziu a online, dvakrát tak efektívne ako kampane, ktoré obsahujú reklamu značky s inými druhmi aktivačných kanálov (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013)
     
  • Synergia medzi televíziou a online sa časom zvyšuje, pričom efektívnosť sa od roku 2006 viac ako zdvojnásobila (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013)
     
  • TV vytvára "halo efekt" v portfóliu značky, pričom 37% celkového predaja televízie sa prejavuje v produktoch, ktoré nie sú priamo inzerované. Ak napríklad značka krásy propaguje šampón v televízii, kampaň pravdepodobne zvýši predaj svojich iných produktov, napríklad sprejov alebo hydratačných prostriedkov (Ebiquity, Payback 4, 2014)


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Tu môžete mať svoj banner.


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (1763)
13.4.2017 08:18 | RegionTVnet
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2089)
15.4.2016 07:42 | RegionTVnet
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (1912)
15.4.2016 07:18 | RegionTVnet
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a robí značky slávne (2134)
13.4.2016 18:08 | RegionTVnet
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (1827)
13.4.2016 14:44 | RegionTVnet
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2043)
13.4.2016 14:41 | RegionTVnet
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (1751)
13.4.2016 12:01 | Regiontvnet
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...

Image in photogallery
TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách (1495)
11.4.2016 13:54 | RegionTVnet
Televízna reklama má silný celkový vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete ...



   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM