TV je všade

15.4.2016 07:18 | RegionTVnet

Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva v domácnosti a v hlavnom televízore, nové prezeranie na obrazovkách s novinkami v nových lokalitách zlepšilo zobrazenie a interakciu a zvýšilo počet príležitostí pre značky, aby sa dostali do moci televízora.

  • Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. 10,7% ju sleduje na stolnom počítači / notebooku za týždeň, 7,6% na tablete a 4,7% na smartphone (IPA, Touchpoints, 2016)
     
  • V priemere ľudia sledujú ďalšie 4 minúty televízie denne na iných zariadeniach, ako sú smartphony, tablety a prenosné počítače. Spolu s televízorom, ktoré sledujú na televízore (do 28 dní od pôvodného vysielania), to prináša celkové zobrazenie na 3 hodiny, 44 minút denne (údaje BARB & Broadcaster, 2016)
     
  • Televízia sa rozširuje za obývaciu izbu: 56% ľudí z Veľkej Británie sledovalo televíziu na inom televízore než v obývacej izbe; 46% v spálni; 24% vo svojej domácej kancelárii; 19% v kuchyni; 12% na záhrade; a 9% v kúpeľni alebo v toalete. (Craft / Thinkbox, "Životnosť obrazovky: televízna reklama všade", 2014)
     
  • Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova: 17% Veľkej Británie sledovalo televíziu na svojom tablete, notebooku alebo smartphone, na návšteve v inom dome; 13% v práci; 12% niekde inde z domu (napr. pri čakaní na autobus); 10% pri cestovaní za podnikaním; 13% vo verejnej budove; 16% vo verejnej doprave; a 12% pri cestovaní autom (Craft / Thinkbox, "Životnosť obrazovky: televízna reklama všade", 2014)


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Tu môžete mať svoj banner.


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (1733)
13.4.2017 08:18 | RegionTVnet
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2084)
15.4.2016 07:42 | RegionTVnet
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (1901)
15.4.2016 07:18 | RegionTVnet
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a robí značky slávne (2122)
13.4.2016 18:08 | RegionTVnet
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (1823)
13.4.2016 14:44 | RegionTVnet
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2027)
13.4.2016 14:41 | RegionTVnet
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (1740)
13.4.2016 12:01 | Regiontvnet
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...

Image in photogallery
TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách (1491)
11.4.2016 13:54 | RegionTVnet
Televízna reklama má silný celkový vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete ...



   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM