TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah

13.4.2016 12:01 | Regiontvnet

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci. Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.

  • Masové médiá sú rozhodujúce pre efektívnosť. Penetrácia je trikrát väčšia pravdepodobnosť, že je hlavnou hnacou silou rastu a zisku v porovnaní s lojálnosťou a mierou média je hlavnou hnacou silou (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017)
     
  • Televízia predstavuje pre ľudí 41% priemerného mediálneho dňa (IPA, Touchpoints, 2016)
     
  • Priemerný divák vo Veľkej Británii sleduje televíziu 3 hodiny, 32 minút denne a 86% z nich sa pozerá naživo (BARB, Jan-Jun 2016)
     
  • Komerčná televízia tvorí dve tretiny celkovej televízie v Spojenom kráľovstve s priemerným sledovateľom 2 hodiny, 22 minút denne (BARB, január-jún 2016)
     
  • Priemerný prehliadač vo Veľkej Británii pozerá 45 televíznych reklám denne bežnou rýchlosťou (reklamy s rýchlym prehrávaním sa nezapočítavajú) - 6 reklám denne viac ako pred desiatimi rokmi (BARB, Jan-Jun 2016)
     
  • Kolektívne Veľká Británia sleduje priemerne 2,64 miliardy reklám denne (BARB, január-jún 2016)
     
  • TV je najobľúbenejšia forma videa. Televízia predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad 6,4% a SVOD účtuje 4% (BARB / comScore / vysielanie dátových tokov / Ofcom / IPA Touchpoints / Rentrak, 2016)
     
  • Priemerná vysielacia televízna kampaň vo výške 400 TVR vo Veľkej Británii získa 237 miliónov zobrazení (BARB, 2016)
     
  • Komerčná televízia dosahuje 69,6% britskej populácie za deň, 91,9% za týždeň a 98% za mesiac (BARB, 2016)

Bezkonkurenčná škála a sklz

Najobľúbenejšie médium 2

Najobľúbenejšie médium 1



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (1804)
13.4.2017 08:18 | RegionTVnet
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2181)
15.4.2016 07:42 | RegionTVnet
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (1994)
15.4.2016 07:18 | RegionTVnet
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a robí značky slávne (2185)
13.4.2016 18:08 | RegionTVnet
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (1894)
13.4.2016 14:44 | RegionTVnet
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2129)
13.4.2016 14:41 | RegionTVnet
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (1833)
13.4.2016 12:01 | Regiontvnet
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...

Image in photogallery
TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách (1568)
11.4.2016 13:54 | RegionTVnet
Televízna reklama má silný celkový vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete ...



   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM