TV má rýchlu odozvu

15.4.2016 07:42 | RegionTVnet

Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a môžu byť okamžite realizované vďaka možnosti ľudí na viacnásobný obraz. Hlavná ulica je teraz v našich obývacích izbách a TV sa stala miestom predaja.

Televízna reklama začne po nasadení fungovať ihneď a účinne pokračuje niekoľko rokov, ale jej krátkodobé účinky sú niekedy skryté alebo prehliadané. V súčasnej dobe sa ale vďaka možnosti zobrazovať sa na viacerých obrazovkách dajú okamžite zaradiť všetky formy televíznej reklamy: diváci sa môžu online presunúť do výskumu značiek, ktoré videli v televízii, pripojiť sa ku sociálnym prvkom v televíznych kampaniach a teda okamžite kúpiť produkty.

 

  • Televízia vytvára najkratšie až strednodobé tržby . Médiá účtujú v priemere 39% predaja v krátkodobom až strednodobom horizonte (do 3 mesiacov po dokončení kampane); 33% týchto predajov riadených médiami je riadené televíznou reklamou, viac než akýkoľvek iný komunikačný kanál. Na porovnanie, platený on-line vyhľadávanie vytvorilo 22%, on-line zobrazenie 12%, affiliates 10%, tlač 8%, direct mail 8%, rádio 3% a outdoor 1% (zdroj: GroupM, TV Response: roly ", 2015)
     
  • Televízia prináša odpoveď prostredníctvom niekoľkých kanálov priamo, pričom 25% všetkých mediálnych predajov je doručených prostredníctvom telefónu, 45% všetkých mediálnych predajov prostredníctvom kamenného obchodu a 29% predaja cez média sa realizuje prostredníctvom webového prenosu riadeného priamo na telefóne, (zdroj: GroupM, "TV reakcia: nové pravidlá, nové roly", 2015)
     
  • Televízia tiež vyvoláva nepriamu reakciu prostredníctvom online kanálov, čo prináša 33% mediálneho predaja prostredníctvom plateného on-line vyhľadávania; 26% mediálneho predaja prostredníctvom on-line zobrazovania a 20% mediálneho predaja prostredníctvom affiliate marketingu (zdroj: GroupM, "TV reakcia: nové pravidlá, nové úlohy", 2015)
     
  • 52% ľudí privíta televízne kampane, ktoré prinášajú výzvu sociálnych médií na akciu, s Facebookom a Twitterom. (Craft / Thinkbox, "Screen Life: TV reklama všade", 2014)
     
  • Televízia je zodpovedná za riadenie 33% všetkých interakcií vedených médiami pre značky na Facebooku, napr. rady a pripomienky (zdroj: GroupM, "TV reakcia: nové pravidlá, nové úlohy", 2015)


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Tu môžete mať svoj banner.


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (1733)
13.4.2017 08:18 | RegionTVnet
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2084)
15.4.2016 07:42 | RegionTVnet
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (1900)
15.4.2016 07:18 | RegionTVnet
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a robí značky slávne (2122)
13.4.2016 18:08 | RegionTVnet
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (1823)
13.4.2016 14:44 | RegionTVnet
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2027)
13.4.2016 14:41 | RegionTVnet
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (1740)
13.4.2016 12:01 | Regiontvnet
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...

Image in photogallery
TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách (1491)
11.4.2016 13:54 | RegionTVnet
Televízna reklama má silný celkový vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete ...



   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM