TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách

11.4.2016 13:54 | RegionTVnet

Ebquity "Payback 4" ukázal pôsobivý celkový efekt, ktorý TV má na predaj a zisk, ale tiež vyvrcholil do jednotlivých kategórií - maloobchod, financie a FMCG - a zistil, že televízia je najlepšie výkonným médiom pre všetkých troch.
  • Spoločnosť Ebiquity určila optimálny podiel reklamných rozpočtov, ktoré by sa mali minúť v televízii. Pri finančných a maloobchodných značkách by v ideálnom prípade malo byť v televízii 60% rozpočtu reklamy.
     
  • V prípade značiek FMCG by malo byť výrazne viac, ako to bolo v prípade spoločnosti Ebiquity, ktorá identifikuje značnú príležitosť značiek zvýšiť investície do TV
     
  • Maloobchod má najvyššiu kategóriu spätného výnosu vracajúcu sa v priemere 2,87 libry za každý 1 libier investovaný do televízie. To bolo o 11% viac ako v roku 2011 štúdia "Payback"
     
  • Televízia vrátila priemernú sumu 2,48 libier za každý 1 libier investovaný do finančných služieb (o 3% viac ako v roku 2011)
     
  • FMCG nedosiahla priamu návratnosť, napriek tomu, že televízia dosiahla oveľa väčšiu návratnosť ako akékoľvek iné médium. 40% značiek FMCG v štúdii spoločnosti Ebiquity dosiahlo pozitívnu návratnosť, ale pre mnohé značky FMCG má reklama iné ciele ako čistý zisk, ako napríklad: získanie distribúcie, ochrana cenového bonusu a získanie dlhodobej preferencie značky.
     

Works_across_categories slide1

 

Works_across_categories slide2

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 1/8 >> nasledujúci


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (1794)
13.4.2017 08:18 | RegionTVnet
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2176)
15.4.2016 07:42 | RegionTVnet
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (1989)
15.4.2016 07:18 | RegionTVnet
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a robí značky slávne (2178)
13.4.2016 18:08 | RegionTVnet
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (1888)
13.4.2016 14:44 | RegionTVnet
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2121)
13.4.2016 14:41 | RegionTVnet
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (1827)
13.4.2016 12:01 | Regiontvnet
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...

Image in photogallery
TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách (1563)
11.4.2016 13:54 | RegionTVnet
Televízna reklama má silný celkový vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete ...



   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM