TV vytvára emócie a robí značky slávne

13.4.2016 18:08 | RegionTVnet

Je to rovnaké ako tvorba celebrít z ľudí. TV mení značky na domáce mená. Výskum spoločnosti Binet a Field pre IPA opakovane ukázal, že emotívne reklamné kampane a tie, ktoré majú slávu v jadre svojej stratégie, sú zďaleka najúčinnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov, akými sú predaj a zisk. V skutočnosti majú tieto účinky o 50% vyššiu pravdepodobnosť. Nič sa nedotkne našich emócií tak ako televízia.

  • Na otázku, aké formy reklamy cítia emocionálne, 58% britskej spoločnosti uviedlo televíznu reklamu. Toto prekonalo všetky ostatné médiá (Ipsos Connect / Thinkbox, 'TV Nation', 2016)
     
  • Na otázku, aký typ reklamy prináša najväčšie poznanie značky, 66% ľudí z Veľkej Británie si vybralo TV - viac ako päťkrát viac ako iné najbližšie médiá. (Ipsos Connect / Thinkbox, "TV Nation", 2016)
     
  • V štúdii IPA "Dlhé a krátke" sa zistilo, že emočné reklamy sú takmer dvakrát efektívnejšie pri vytváraní zisku ako racionálne alebo informatívne reklamy
     
  • Kreatívne ocenené kampane sú oveľa pravdepodobnejšie emocionálne než racionálne. 47% kreatívne ocenených kampaní analyzovaných v nástroji IPA "Súvislosť medzi kreativitou a efektívnosťou" bolo "emocionálne", v porovnaní s iba 35% neuznaných kampaní
 

Sláva a emócie slide1Sláva a emócie slide2

Ak chcete načítať snímky, kliknite na tlačidlo v hornej časti tejto stránky.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Tu môžete mať svoj banner.
predchádzajúci <<  8/8 


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v reklame (1764)
13.4.2017 08:18 | RegionTVnet
Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je jeden bod, na ktorom ...

Image in photogallery
TV má rýchlu odozvu (2091)
15.4.2016 07:42 | RegionTVnet
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a ...

Image in photogallery
TV je všade (1913)
15.4.2016 07:18 | RegionTVnet
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva ...

Image in photogallery
TV vytvára emócie a robí značky slávne (2136)
13.4.2016 18:08 | RegionTVnet
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum ...


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (1832)
13.4.2016 14:44 | RegionTVnet
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky ...

Image in photogallery
TV je steroid pre iné médiá (2044)
13.4.2016 14:41 | RegionTVnet
Televízia neustále zvyšuje úsilie ďalších prvkov reklamných kampaní - najmä ...

Image in photogallery
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah (1752)
13.4.2016 12:01 | Regiontvnet
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. ...

Image in photogallery
TV pracuje vynikajúco v rôznych kategóriách (1495)
11.4.2016 13:54 | RegionTVnet
Televízna reklama má silný celkový vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete ...



   

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM