TV vytvára emócie a robí značky slávne

13.4.2016 18:08 | RegionTVnet

Je to rovnaké ako tvorba celebrít z ľudí. TV mení značky na domáce mená. Výskum spoločnosti Binet a Field pre IPA opakovane ukázal, že emotívne reklamné kampane a tie, ktoré majú slávu v jadre svojej stratégie, sú zďaleka najúčinnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov, akými sú predaj a zisk. V skutočnosti majú tieto účinky o 50% vyššiu pravdepodobnosť. Nič sa nedotkne našich emócií tak ako televízia.

 

Sláva a emócie slide1Sláva a emócie slide2

Ak chcete načítať snímky, kliknite na tlačidlo v hornej časti tejto stránky.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  8/8 

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM