logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA
HLAVNÉ MENU

Naše úlohy

Dôvera ľudí v platformy sociálnych médií klesá a šírenie falošných správ, či dezinformácií rastie geometrickým radom. Pre tradičné televízie vyváženosť informácií, pravdivosť a pluralita názorov je povinnosťou zo zákona, preto ich  dôveryhodnosť ostáva najvyššia spomedzi mediatypov.

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste, sme blízko k ľuďom

Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia. Regionálna televízia plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.
Vieme, že naše miesto je v bezprostrednej blízkosti príbytkov obyvateľov a v tomto smere prispôsobujeme program. Nenapodobňujeme národné média - netreba nás porovnávať.
Prvoplánový bulvár prenechávame iným. My sami sme si vybrali, že chceme byť iní – dôvernejší.

2. Slúžime verejnosti

Plníme úlohu verejnej služby v lokálnych podmienkach.
U nás, zo zákona, štát ani samospráva nemôže dostať licenciu pre televízne vysielanie. RTVS verejnoprávna inštitúcia. Regionálna televízia nemá garantované financovanie z verejných zdrojov, hoci poskytuje tú istú službu.
Na rozdiel od iných krajín, kde ide časť koncesionárskych poplatkov regionálnemu vysielaniu, my takúto vymoženosť nemáme.

Poskytujeme službu, ktorú celoplošná televízia nedokáže poskytnúť.
Regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, pokrývajú záujmy a potreby obyvateľov na území, pre ktoré vysielajú. Regionálna televízia je médium, ktoré si už dávno našlo svoje miesto na televíznom trhu.

Predpokladá sa, vzhľadom na zahraničné a domáce skúsenosti, že význam regionálnych televíznych staníc bude ďalej narastať.

3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu

Väčšina televíznych divákov sa síce zaujíma o spravodajstvo z celého sveta a udalosti z celosvetových centier, ale čoraz viac reagujú na problémy lokálneho charakteru - zo svojho najbližšieho okolia. Práve v tomto smere zohráva dôležitú úlohu regionálna televízia.
Svojim vysielaním sa orientujeme na špecifické oblasti, typické pre obyvateľov hlavného mesta, komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

 4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie

Vysielame to čo ľudí zaujíma, čo sa ich bezprostredne dotýka. Za roky našej činnosti sa najsledovanejšími stali diskusné relácie, kde kvalifikovaným spôsobom hľadáme riešenia.

 5. Pomáhame meniť svet k lepšiemu -  a to začína na miestnej úrovni

Lokálne vysielanie pôsobí aj ako významný prostriedok, ktorý umožňuje občanom, aby sa aj oni podieľali na rozhodovaní o miestnych záležitostiach. Kto má rad svoje mesto, zaujíma sa aj o veci verejné a to prispieva ku demokracii.

6. Informujeme pravdivo, dá sa to sa vidieť - stačí sa pozrieť z okna

Na internete a sociálnych sieťach sa často klame a zákony nemajú na to dosah. Ale klasická televízia s licenciou si to nemôže dovoliť. Objektívnosť a vyváženosť informácií je kontrolovaná Radou pre vysielanie.
Podľa prieskumov regionálna televízia je najviac dôveryhodná pre ľudí, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.

7. Premiérový program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí zapnúť TV

  • TV Bratislava je najväčšia regionálna TV na Slovensku: veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom vlastnej výroby a pestrosťou programu a jediná metropolitná televízia pre  hlavné mesto.
  • Užitočné, aktuálne a neopozerané informácie prinášame každý deň.
  • Nikto doteraz nevenoval Bratislave toľko vysielacieho času ako TV Bratislava.

8. TVBA je dostupná všade: v lineárnych sieťach, online, aj na požiadanie

  • TV Bratislava má široké pokrytie v lineárnych sieťach najväčších operátorov po celom Slovensku. Je dostupná pre viac ako 600 000 obyvateľov.  
  • Iní môžu sledovať nepretržitý streaming vysielania na internete.
  • Na požiadanie možno sledovať aj denne aktualizovaný archív videí na web stránke. 

9. Našich divákov zaujíma spoločnosť v ktorej žijú a majú radi svoje mesto

Zaujíma ich, čo majú pred dverami a čo sa deje v susednom dvore. Miesto riešenia svetových problémov, sa zaujímajú o drobné zmeny, myslia zodpovedne na seba a budúcnosť svojich potomkov.

10. Záujem o regionálne bude rásť aj vplyvom internetu a sociálnych médií
To sme si nevymysleli sami, veď uvažujme:

  • Neexistuje stav, že by človek sa mal prestať zaujímať o svoje okolie.
    Človek si pozrie zahraničné správy – vojny, terorizmus, katastrofy, pozrie si národné správy – nevyriešené kauzy a rýchlokvasené celebrity. Môže sa cítiť bezmocný, lebo na veci nemá vplyv. Ale informácie z regionálneho média sú užitočné, s tým sa dá niečo urobiť.
  • Televízia sa pozerá viac ako predtým. Televízia je všade, sleduje sa aj v iných zariadeniach. 90 % videa, sledovaného cez internet, je obsah lineárnej televízie.
  • Dôvera ľudí v platformy sociálnych médií klesá a šírenie a dezinformácií rastie.
    Aj preto ľudia potrebujú dôveryhodnosť, nezávislosť a transparentné médium akou TV Bratislava je.

.



Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam