logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Ako začať s TV reklamou

Skúšali ste viacero foriem online marketingu, ale neprinieslo vám to želané výsledky?

Zaraďte do médiamixu televíziu

Reklama tak bude pôsobiť nielen v online prostredí, ale najmä v offline prostredí, kde máme množstvo verných divákov.

Účinná komunikácia

Účinná komunikácia sa opiera o integrovaný prístup platforiem: platené (tradičné média: TV, radio, tlač), vlastnené (napr. vlastný časopis) a získané (sociálne siete).

1. Oznámenie obsahu cez tradičné platformy
2. Aktivácia cez vlastné médiá a sociálne sprostredkovanie
Prečo? Lebo získané médiá nemôžu nahradiť tradičné médiá!

STRATÉGIA TELEVÍZNEJ KAMPANE

Veľké množstvo detailov je potrebné zvážiť pri plánovaní televíznej kampane, ale odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

1. Aké sú vaše marketingové ciele

Je potrebné zodpovedať v zásade tri základné otázky: Kto je cieľovým zákazníkom?  Čo sa snažíme dosiahnuť vo vzťahu k cieľovým zákazníkom? Ako sa dostaneme k cieľovým zákazníkom, aby urobili to, čo chceme?
Podľa primárneho cieľa: informovať, presviedčať, pripomínať alebo porovnávať.
TV kampaň má za cieľ: budovanie a zmena vnímania značiek, zmena správania sa ľudí, priama reakcia, odozva prostredníctvom iných médií, demonštrácia, udržanie si zákazníka alebo uvádzanie nových značiek.

Prečítajte viac o cieľoch

2. Vyberte si konkrétnu službu z našej ponuky

Najskôr sa oboznámte s možnosťami komunikácie v televízií a potom si vyberte riešenie.


3. Rozhodnite o pláne vysielania

Bude vás to zaujímať, ak si objednávate odvysielanie spotu. Stratégia vysielania je vyjadrená médiaplánom ( koľko spotov, v akom  období a koľkokrát denne - presne na minútu. V televízií existujú tzv. reklamné bloky (breaky), do ktorých je komerčný spot nasadený.
V plánoch televízneho vysielania existujú tri základné tvary kampaní: 

Výbuch - kampaň pre časovo ohraničené akcie
Kvapkanie - klasická imidžová kampaň
Pulzovanie
Viac o stratégii

4. Vytvorte televíznu reklamu

Ak si želáte aj výrobu spotov, nie je problém. Viac o formách spotov je v sekcii reklamný spot.
Ale predtým ako reklamu dáte vytvoriť, alebo ju nakrútite sami, vás čaká:

Napísanie briefu
Proces produkcie

.

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam