Ako to funguje

Ešte ste neinzerovali v televízií, lebo si myslíte, že TV reklama je drahá? Omyl. Cena za impresiu je niekoľko desaťtisícin eura. Aj za niekoľko stoviek je možné účinne inzerovať v televízií.
Získané média nemôžu nahradiť klasické masmédiá, pretože úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, ale nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu. čítať viac →

Dôležité je použiť všetky mediálne platformy, aby sa vzájomne podporovali:  platené - tradičné média, vlastnené média (napr. vlastný web, leták) a získané médiá - sociálne siete, YT.

Účinná komunikácia má 2 kroky:

1. Oznámenie obsahu cez tradičné platformy
2. Aktivácia cez vlastné médiá a sociálne sprostredkovanie


RIEŠENIA - SME PRIPRAVENÍ NA VÁŠ ÚSPECH
 

Pre rast firmy je najdôležitejšie osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov. Týmto môže spoločnosť začať vytvárať dopyt. TV reklama vyniká nákladovo efektívnym publikom a rýchlo  rozširuje potenciálnu zákaznícku základňu.

Najskôr si premyslite, akú kampaň potrebujete.

  • Reklama na značky
    je neosobná komunikačná správa umiestnená na platenom, masovom médiu. Cieľom je presvedčiť spotrebiteľov o prínosoch výrobkov alebo služieb v snahe vyvolať ich k nákupu.
  • Korporátna reklama
    sa vzťahuje na platené správy určené na komunikáciu hodnôt korporácie (inštitúcie, úradu) v snahe ovplyvňovať verejnú mienku.
  • Iné typy reklamy
    ako je nezisková reklama a politická reklama, predstavujú špeciálne výzvy, ktoré vyžadujú rôzne stratégie a prístupy.

Najčastejším prípadom je budovanie značky, predaj produktov a služieb a budovanie pozitívneho imidžu.
Vyberte si z TV formátov a riešení.

 


Reklamná kampaň v TV Bratislava je nenáročná.
Klasicky sa skladá z 2. krokov:

  • nákup vysielacieho času (koľko odvysielaní spotu v akom čase)
  • výroba spotu

Vo väčšine prípadov ponúkame balíček výroba + odvysielanie, aby ste s tým nemali starosti.

STRATÉGIA

Tieto detaily sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť. Prečítajte si celý postup a podrobnosti. Ako uvidíte, nič zložité a zvládne to aj mikropodnik bez mediálnej agentúry.

1. Marketingové ciele
2. Vyberte si konkrétnu službu z našej ponuky
3. Rozhodnite o pláne vysielania
4. Vytvorte televíznu reklamu
5. Preskúmajte výsledky
•••••
Potrebujete poradiť? 

Reklama Produkcia Blog


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam