logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Prečo TV Bratislava?

TV Bratislava najväčšia regionálna TV na Slovensku: veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom vlastnej výroby a pestrosťou programu.
Je zároveň jediná metropolitná televízia pre  hlavné mesto a okolie.

Každý deň skladá nový program. Vyrába 2500 minút programu mesačne, to je číslo porovnateľné s produkciou niektorých  národných kanálov. Vďaka denne aktualizovanému programu si televíziu zapínajú každý deň.

Programovú ponuku prispôsobila výlučne svojmu regionálnemu divákovi. Nenapodobňuje národné, komerčné televízie - má svoj špecifický cieľ - informovať o dianí z najbližšieho okolia, veď regionálny divák nie je podradnejší ako národný / globálny divák.

O nás » 

Je v hlavnom meste, kde je najväčšia mobilita a kúpna sila
S TV Bratislava oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov Bratislavy.
To znamená: vysoká koncentrácia obyvateľstva, vysoká odborná kvalifikácia, vysoký podiel obyvateľstva v produktívnom veku, vysoká ekonomická aktivita, významný migračný priestor a pestrá národnostná štruktúra.

Pokrytie: 600 000 potenciál v BA kraji + diváci v ostatných krajoch
Dosah televízie je na cca  600 000 obyvateľov. Televízia do svojho publika ráta iba obyvateľov svojho relevantného územia, pre ktorý vyrába program - BA kraj. Diváci z iných krajov sú bonusom ku základnému publiku.

Televízia vysiela v nielen Bratislave, ale aj ďalších káblových rozvodoch na Slovensku, čo pôsobí ako zosilňovač kampane.

  • UPC, Swan, Digislovakia v Bratislave
  • DVB-T, 26. kanál v Bratislavskom kraji
  • Magio na celom Slovensku
  • Antik na východnom Slovensku
  • DSI data na strednom Slovensku.

Sledovanosť - pravidelné publikum je 200 tisíc divákov
Deklarovaný počet divákov opiera o prieskum sledovanosti od renomovanej agentúry.
Prieskum Dicio z r.2011 ukázal, že 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava. Denná sledovanosť (daily reach) je 11,5 % , sledujú za za 3 dni (širšie publikum) je 24 %.
Sledovanosť TV Bratislava »

Divák: spoločensky zodpovedný človek v produktívnom veku
Regionálnu televíziu sleduje skupina obyvateľov, ktorá sa zaujíma o dianie vo svojom okolí - spoločenský zodpovedný človek.
Čo sa týka skladby, sledujú viacej ženy (51%) ako muži (49 %). Najviac v produktívnom veku 30-44 rokov a 45-59 rokov.

TV Bratislava je lineárna televízia aj internetová TV a webový portál
Nepretržite možno sledovať online vysielanie a denne aktualizuje archív videí. Denne uverejňuje na stránke aj informácie na čítanie. Web stránka televízie sa teší vysokej návštevnosti a sledovanosti videí. Pod jednotlivými článkami máme zaznamenané stovky a tisíce videní.

Koľko stojí reklama »

• Vysoký realizmus a pravosť = nadpriemerné verné publikum
Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.

• Uznanie u divákov a sympatie
Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.

• Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu
Oslovíte cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite.
Malí trhoví inzerenti tak môžu eliminovať plytvanie.
Veľkí národní inzerenti tak môžu osloviť svoje publikum s nadpriemerne vernými divákmi. 

Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.

• Sme televízia v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak
Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.

• Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu
Prieskumy zo zahraničia dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Reklama nie je vnímaná ako rušivá. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: ľudia chcú vidieť reklamy. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu
Dostupnosť reklamy v regionálnej televízií dáva spoločnostiam možnosť začať v malom. Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

FAQ reklama »



10 dôvodov - prečo ľudia sledujú TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Slúžime verejnosti.
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu.
4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá.
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni.
6. Informujeme pravdivo, to sa dá ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna.
7. Premiérový program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí sledovať TV alebo archív.
8. Televízia je dostupná všade: v lineárnych sieťach, online na internete, aj na požiadanie v archíve
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie aj vplyvom internetu a sociálnych sietí
10. Televíziu sledujú zo zodpovednosti - majú radi svoje mesto a krajinu.

Kontaktujte nás

Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte: 0903 445 632

reklama@tvba.sk

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste.




Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam