logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Mediadata / publikum

Divácke publikum sme si získali sme dlhoročnou prácou, užitočným obsahom a  poctivým prístupom.
Vysielame po celom Slovensku a cez internet aj na celý svet, ale netvrdíme všetci sú naši diváci. Z toho dôvodu vám predávame pozornosť iba nášho relevantného publika, t.j. pre koho vyrábame obsah.

 

 

Kvantitatívny prieskum sledovanosti 

Prieskum bol uskutočnený v roku 2011 renomovanou agentúrou DICIO. V tom čase bola TV Bratislava iba v UPC. Odvtedy sa dostala do sieti ďalších operátorov a vysiela aj v DVBT.

V roku 2020 budeme objednávať nový prieskum sledovanosti. Uskutoční sa v rámci projektu IROP zo zmluvy s Ministerstvom kultúry.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Regionálne televízie nie je súčasťou peoplemetrového merania, PMT je totiž obchodná spoločnosť (RTVS a komeční vysielatelia) a dáta o sledovanosti, napriek snahe, si nemôžeme kúpiť.
Z toho dôvodu nemáme dáta o tom, koľko ľudí nás sledovalo ktorúkoľvek dennú hodinu, dá sa to iba odhadnúť. 


______________

TVBA pravidelne sleduje 35,5 % obyvateľov, z toho často 11,5 % (denne) a 24% ju sleduje menej často (raz za 3 dni).
TV Bratislava sledujú viacej ženy ako muži, najmä -  30 až 60 roční.

Komentár: Pre túto skupinu je motiváciou pre sledovanie potreba byť informovaný a v kontakte so širším svetom, kým skupina mladších do tejto životnej etapy ešte len dorastie. Viac: Prečo ľudia sledujú televíziu.
Rastúcou skupinou sledovateľov sú tí, ktorí sledujú videá na tejto web stránke, youtube, alebo sledujú nepretržitý stream vysielania. Na stránke za každým článkom je uvedený počet prezretí.


 


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam