logo
Nákupný košík

 



Komerčná spolupráca
Blog
HLAVNÉ MENU

Public relations

PR formáty realizujeme formou informačných príspevkov vo vysielaní. Po dohode na podmienkach a odvysielani s videom môžete ďalej pracovať.


Interview

Rozhovor realizujeme v štúdiu, alebo v priestoroch klienta. V rozhovore s moderátorom môžete informovať o svojich produktoch a službách. Komerčný rozhovor môže vyzerať aj ako prezentácia na spôsob poradenstva pri voľbe správneho riešenia.
Ťažiskom rozhovoru sú ľudia, ktorí majú zvláštnu úlohu v spoločnosti. Ľudia, ktorých každodenný život nie je obyčajný, ale vždy vzrušujúci. Významnú úlohu pri predaji hrá aj čaro osobnosti respondenta.

 


Reportáž

Reportáž je televíziou vytvorený PR príbeh. Prídeme za vami do podniku, navštívime vás na akcii, urobíme s vami a vašimi partnermi rozhovory, ukážeme vás v tom najlepšom svetle.
Spracovaním je ako iná reportáž publicistického charakteru, my však spropagujeme vašu značku, výrobky a služby a ich kvalitu, alebo vami organizovanú akciu.


Televízna diskusia

Moderovaná diskusia zo zainteresovanými odborníkmi na zvolenú spoločenskú tému.
Témy: zdravotníctvo, ekonomika, politika, starostlivosť o seniorov, technológie a podobne, všetko čo môže zaujímať našich divákov.
Prvítajú vás naši skúsení moderátori: Jozef Hubel, Olga Valentová, Sandra Vychlopenová a Eva Sládková.


TV relácia

Objednať si môžete aj celú reláciu / program. Máme záujem o výrobu (hľadáme sponzora) na reláciie:  zdravie, životný štýl, móda, reality a pod.
Príkladom takejto spolupráce sú programy pre samosprávu, ktoré pravidelne realizujeme.


Po ukončení spolupráce vám dodáme video, poskytneme licenciu, ktoré si môžete dať na svoju web stránku ako referenciu. Podporte video aj zdieľaním na sociálnych sieťach. Bude to vyzerať prirodzene.
Treba sa pochváliť, že ste boli v televízií. Tam sa nedostanú všetci. Natívne články, či videá, sa skrátka ľuďom páčia natoľko, že ich často posielajú ďalej.

 

Benefity zo spolupráce

Zaplatíte iba produkciu profesionálneho videa, (ktoré by ste aj tak museli zaplatiť niekomu inému), ale získate:

  • Televízia, na rozdiel od online videa, ponúka aj lineárne vysielanie do sietí. To znamená - pozornosť masových divákov. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia.
  • Tisíce zobrazení na web stránke TV Bratislava, v tej cieľovej skupine obyvateľov Bratislavy.
  • Spontánnych inluencerov na sociálnych sieťach. Televízia je steroid pre iné médiá, pomáha ostatným mediatypom. Synergia televízie a online je obzvlášť veľká. Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré obsahujú reklamu značky s inými druhmi aktivačných kanálov. Vytvoríme haló efekt.
  • Imidž významného hráča, pretože televízia popularizuje.

Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte: 0903 445 632
reklama@tvba.sk




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam