logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Riešenia - sme pripravení na váš úspech

 Skúšali viacero foriem online marketingu, ale neprinieslo vám to želané výsledky? Zaraďte do mediamixu televíziu. 
Do televíznej reklamy investujú najväčšie svetové značky, aj digitálne značky ako Amazon, Google, a Facebook. Reklama tak bude pôsobiť nielen v online prostredí, ale najmä v offline prostredí, kde máme množstvo verných divákov.

Ponúkame riešenia, ktoré sú kombináciou nástrojov komunikácie:  klasická reklama, natívna reklama, PR a online reklama.
 



AKO ZAČAŤ KOMUNIKOVAŤ

Účinná komunikácia sa opiera o integrovaný prístup platforiem: platené (tradičné média: TV, radio, tlač), vlastnené (napríklad vlastný časopis) a získané (sociálne siete).

1. Oznámenie obsahu cez tradičné platformy
Televízia od svojho vzniku dominuje reklamnej mediálnej scéne kvôli jej kombinácii vizuálnej a sluchovej stimulácie. Použitie TV reklám je prospešné vďaka svojmu širokému dosahu a miery.

2. Aktivácia cez vlastné médiá a sociálne sprostredkovanie
Synergia medzi televíziou a online je obzvlášť veľká. TV vyvoláva nepriame reakcie prostredníctvom online kanálov. Televízna reklama je rozhodujúca pre vytváranie rozhovorov o značke.
Viac podrobností:
Aké má TV miesto v marketingovej komunikácií »

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam