logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Ak je odpoveď áno, potrebujete sa rozhodnúť, čo chcete reklamou dosiahnúť: informovať, presviedčať, pripomínať, porovnávať alebo zmeniť správanie ľudí.
Podľa toho si vyberte ako má reklama vyzerať : 
Reklamné formáty »

 

Pri realizácií kampane budete potrebovať:

1. Tvorba video obsahu »
Viva Studio je producent, ktorý sa od roku 1993 udržal na trhu a preukázateľne patrí medzi najvýznamnejšie spoločnosti svojho druhu na Slovensku.

2. Distribúcia obsahu »
TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku. Má 200 000 pravidelných divákov. Jednotlivé videá na stránke majú tisícky videní.

3. Správa kampane »
Medálny mix: televízia + online pre podporu, komunikácia a branding , propagácia a optimalizácia obsahu je na vás. Prečítajte si blogy na tému.


S nami oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov hlavného mesta.
Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať TV reklamu?
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava
Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu rôznych reklamných aktivít zapojených do programu komunikácie s cieľovým trhom firmy a ktorý je nakoniec určený na ovplyvňovanie rozhodnutí spotrebiteľov o nákupe. Reklama je len jedným z prvkov propagačného ...


Image in photogallery
V Eurovei deti opäť čarovali
4.7.2012 11:49 | Monika Hucáková
Mágia, kúzla, čary a ilúzia – to všetko môžete zažiť v týchto dňoch v nákupnom centre Eurovea, kde si prídu na svoje nielen deti, ale aj rodičia. Jedinečná výstava Tajomstvá iluzionistov so sebou priniesla aj školu kúziel.


Image in photogallery
Medzinárodný festival detských folklórnych súborov
2.7.2012 13:52 | Miro Mihálik
Medzinárodný festival detských folklórnych súborov patrí už tradične k letnému koloritu Bratislavy. Na jeho XV. ročník a na stovky krojovaných detí sme sa boli pozrieť pred Euroveu. A nechýbal tam ani zaujímavý taliansky hosť.


Image in photogallery
Takto oslavovali MDD bratislavské deti
1.6.2012 16:38 | Silvia Šeptáková
Na dnešný deň čakalo aj mnoho dospelých aby si pripomenuli aké boli ich detské časy. Deň detí prežili najmenší skutočne rôzne. Viaceré mestské časti im pripravili bohatý kultúrny program. Pred Starou tržnicou sa mohli priučiť aj pravidlám dopravnej premávky s mestskými policajtmi. ...




Riešenia

Riešenia - podľa klientov

Reklamné agentúry
PR agentúry
Spolupráca v rámci relácie City Lady
Ponúkame niekoľko možností ako sa zviditeľniť diváckemu publiku relácie zameranej na životný štýl, krásu, módu a zdravie.
Zobraziť viac

 

.

Porovnanie: internet verzus televízia



INTERNET - SOCIÁLNE SIETE

Na internete sa nachádza rôzny, aj nepravdivý obsah. Všetko, čo kto chce napísať. Z toho dôvodu takému obsahu ľudia menej dôverujú.

Digitálny marketing má vážné problémy

  • Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí.
  • Boti a robotické siete - narastajúca hrozba. Ale za tieto impresie (kliky) inzerenti platia.
  • Nebezpečenstvo s menom kontextová reklama.
  • Falošní influenceri zarábajú na nevedomosti.
  • Ľudia sú unavení z reklamy - bannerová slepota.
  • Blokovanie reklám na internete.
  • Veľké značky znížili svoje digitálne rozpočty, ale ich predaje neprepadli, to znamená, že úloha reklamy na internete bola preceňovaná.

Nakupovať kliky na sociálnej sieti - tým môžete oklamať, ale iba seba!



TELEVÍZIA

Televízia je najobľúbenejšia forma videa. Televízia predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad 6,4%.

Prevažný podiel ľudí sleduje televízne vysielanie v domácnosti. Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova.
Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. Sledujú najmä televízny obsah.

Pravda o mládeži

  • Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • YouTube zaberá  7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom.
  • Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa.
  • Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu.

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci.

Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.


.

    1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
    2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.
    3. Nadpriemerne verné publikum.
    4. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
    5. Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania! Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Kontaktujte nás

Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte: 0903 445 632

reklama@tvba.sk

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste.


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam