Korporátna reklama sa vzťahuje na platené správy určené na komunikáciu hodnôt korporácie (inštitúcie alebo úradu) v snahe ovplyvňovať verejnú mienku.
Public relations je nepriame propagačné pôsobenie charakterizované tým, že pasívnemu subjektu (recipientovi) sa predkladajú informácie, na ktorých podklade si sám vytvára kladný názor na podnik, jeho činnosť, výrobky, služby a pod.
Cieľom komunikácie je aj : zmena správania sa ľudí, udržanie si priazne, demonštrácia postojov, ale aj vysvetľovanie problémov, tzv. krízová komunikácia.
Natívnu reklamu realizujeme ako príspevok do bežnej relácie. Môže to byť reportáž, rozhovor na tému, či záznam z podujatia.
Výhodou je čistý dojem a ovplyvňovanie verejnej mienky prirodzeným spôsobom a šírenie príspevku na sociálnych sieťach z dôveryhodného zdroja. Natívna reklama »
Public relations je prostriedok masovej komunikácie na vytvorenie pozitívneho imidžu firmy.
Komerčné PR: rozhovor, reportáž má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní (oddelené zvučkou). Public relations »
AFP = program financovaný inzerentom
Objednať si môžete aj celú reláciu / program, alebo iba jednotlivé vydanie. Program môže byť na tému navrhnutú inzerentom, môže propagovať spoločensky prospešné chovanie (napr. ekológia, zdravý životný štýl) s ktorými sa inzerent stotožňuje, ale tému spracujeme s plnou novinárskou slobodou a zodpovednosťou.
Dôležité je si uvedomovať, že program nemá obsahovať reklamné prvky (logá a výzvu ku kúpe) pretože by išlo o nedovolenú skrytú reklamu. Od nás sa očakáva nezávislosť, nezaujatosť a nestrannosť.
Inzerovali u nás PR agentúry nakupovaním príspevkov: Accenture, Accon, Dyvidmédia, SK Strategies, Seesame, PR clinik a mnoho ďalších.
Príkladom spoluprác, sú programy pre samosprávu, alebo miestne podniky:
HM SR - Metro Dnes, Beseda o piatej, Primátor odpovedá, Zastupiteľstvo
MČ Nové Mesto - Týždeň v Novom Meste, Zastupiteľstvo
MČ Petržalka - Petržalských13, Petržalské spektrum
MČ Vajnory, Staré Mesto, Lamač, Záhorská Bystrica a Bratislavský samosprávny kraj.
Mestské podniky a inštitúcie: OLO, BVS, Závodisko, ZOO, BTB, Slovenská filharmónia, Nová scéna atď.
Komerčné subjekty: Slovnaft, Eurovea, Polus.
Už viac ako 7 rokov natívne inzeruje aj priamo Európsky parlament.
Záujem máme o významné mestské podniky národného významu a developerov.
Synergia televízie a online je obrovská
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v médiamixe |
Integrácia a rozprávanie príbehov |
Odozva použitia prostredníctvom iných médií |
Televízna reklama je rozhodujúca i pre vytváranie rozhovorov o značke |
Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu.
Píšte na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Chcem sa informovať