logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Tvorba imidžu

Korporátna reklama sa vzťahuje na platené správy určené na komunikáciu hodnôt korporácie (inštitúcie alebo úradu) v snahe ovplyvňovať verejnú mienku.

Public relations je nepriame propagačné pôsobenie charakterizované tým, že pasívnemu subjektu (recipientovi) sa predkladajú informácie, na ktorých podklade si sám vytvára kladný názor na podnik, jeho činnosť, výrobky, služby a pod.

Cieľom komunikácie je aj : zmena správania sa ľudí, udržanie si priazne, demonštrácia postojov, ale aj vysvetľovanie problémov, tzv. krízová komunikácia. 

Synergia televízie a online je obrovská

Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v médiamixe
Integrácia a rozprávanie príbehov
Odozva použitia prostredníctvom iných médií
Televízna reklama je rozhodujúca i pre vytváranie rozhovorov o značke

Možnosti spolupráce

  • Natívnu reklamu realizujeme ako príspevok do bežnej relácie. Môže to byť reportáž, rozhovor na tému, či záznam z podujatia.
    Výhodou je čistý dojem a ovplyvňovanie verejnej mienky prirodzeným spôsobom a  šírenie príspevku na sociálnych sieťach z dôveryhodného zdroja.

     

  • Public relations je prostriedok masovej komunikácie na vytvorenie pozitívneho imidžu firmy.
    Komerčné PR: rozhovor, reportáž má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní (oddelené zvučkou).

     

  • AFP = program financovaný inzerentom
    Objednať si môžete aj celú reláciu / program, alebo iba jednotlivé vydanie. Program môže byť na tému navrhnutú inzerentom, môže propagovať spoločensky prospešné chovanie (napr. ekológia, zdravý životný štýl) s ktorými sa inzerent stotožňuje, ale tému spracujeme s plnou novinárskou slobodou a zodpovednosťou.
    Dôležité je si uvedomovať, že program nemá obsahovať reklamné prvky (logá a výzvu ku kúpe) pretože by išlo o nedovolenú skrytú reklamu. Od nás sa očakáva nezávislosť, nezaujatosť a nestrannosť.

  • Inzerovali u nás PR agentúry nakupovaním príspevkov: Accenture, Accon, Dyvidmédia, SK Strategies, Seesame, PR clinik a mnoho ďalších.

    Príkladom spoluprác, sú programy pre samosprávu, alebo miestne podniky:
    HM SR - Metro Dnes, Beseda o piatej, Primátor odpovedá, Zastupiteľstvo
    MČ Nové Mesto - Týždeň v Novom Meste, Zastupiteľstvo
    MČ Petržalka - Petržalských13, Petržalské spektrum
    MČ Vajnory, Staré Mesto, Lamač, Záhorská Bystrica a Bratislavský samosprávny kraj.

    Mestské podniky a inštitúcie: OLO, BVS, Závodisko, ZOO, BTB, Slovenská filharmónia, Nová scéna atď.
    Komerčné subjekty: Slovnaft, Eurovea, Polus.
    Už viac ako 7 rokov natívne inzeruje aj priamo Európsky parlament.

    Záujem máme o významné mestské podniky národného významu a developerov.

Aké budú vaše benefity

Zaplatíte iba produkciu profesionálneho videa, (ktoré by ste aj tak museli zaplatiť niekomu inému), ale získate:

  • Pozornosť masových divákov. Klasická televízia totiž, na rozdiel od online videa, ponúka aj lineárne vysielanie do sietí. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia.
  • Tisíce zobrazení na web stránke TV Bratislava, v cieľovej skupine obyvateľov Bratislavy.
  • Spontánnych inluencerov na sociálnych sieťach. Televízia je steroid pre iné médiá, pomáha ostatným mediatypom. Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako tie, ktoré majú iné aktivačné kanály. Vytvoríme haló efekt.
  • Imidž významného hráča, pretože televízia popularizuje.
Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšte na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné




Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam