logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Natívna reklama

Natívna reklama je typ reklamy, ktorá zodpovedá forme a funkcii platformy, na ktorej sa zobrazuje.
Prejavuje sa ako umiestňovanie obsahu financovaného sponzorom popri redakčnom obsahu alebo zobrazenie iného obsahu, ktorý sponzoruje inzerent podľa pokynov redakcie.
Dôležitým aspektom natívnej reklamy je čistý dojem. Výkonom v rámci natívnej reklamy je zabrániť rozpoznaniu reklamy pre spotrebiteľov.

Mnohí vydavatelia ponúkajú natívnu reklamu predovšetkým vo forme PR článkov, ale obsah väčšiny takýchto textov od samotného začiatku príliš tlačí na pílu. PR správy, ktoré chodia do redakcií často končia v koši, pretože médiá potrebujú zaujať svojho konzumenta a tiež nechcú robiť reklamu zadarmo. Obsah, ak môže byť použitý v televízií, má priniesť pridanú hodnotu. Má byť objektívny, vyvážený a poukázať aj na prípadné ríziká či alternatívy.

 

Niekoľko foriem natívnej reklamy

TV Bratislava je veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Realizujeme ju ako príspevok do riadného vysielania.

  • Reportáž
  • Interview
  • Diskusná relácia
  • Záznam z podujatia
  • Bez komentára

V posledných rokoch majú značky viac možností na spoluprácu s televíziou ako kedykoľvek predtým.
Partnerský kontent - kde sa značky približujú k televíznemu obsahu - je ohnisko inovácie a plodnej spolupráce.

 

AFP - program financovaný inzerentom

AFP program financovaný inzerentom, ako naznačuje názov, je program, ktorý financuje inzerent. Vykonáva ho spoločne inzerent a vysielateľ. Aj keď poskytuje značku na mieru, poskytuje zábavný obsah vysielateľovi.
Obsah súvisí s konkrétnou značkou a príbeh je tvorený okolo tejto značky. AFP sú všeobecne prispôsobené vlastnosti / obsah pre klientov, ktoré sú v synchronizácii s ich značkou. Je to prostriedok, pomocou ktorého sa chce inzerent spojiť s cieľovou skupinou bez použitia tradičnej reklamy.

Pojem AFP sa na Slovensku nepoužíva, ale práve regionálna televízia tento spôsob a takmer výlučne používa na financovanie svojich programov.  


Ako robíme natívnu reklamu

Obsah spracujeme podľa seba. Televízia má prísny zákon, ktorým sa riadi a ten jej zakazuje skrytú reklamu.
Na druhej strane je to dôvod, prečo má televízia vyššiu dôveryhodnosť ako online médiá.

  1. Príspevok spracujeme s vlastnou redakčnou zodpovednosťou za obsah. PR správa je pre nás iba informáciou o vašej aktivite či produkte a cieľoch kampane - nie scenárom. Ten si vytvárame vlastný, samozrejme s ohľadom na záujmy klienta.
  2. Príspevok do programu nie je reklamou, tá by musela byť zvučkou v reklamnom bloku. Nemožno teda očakávať, že použijeme logá, superlatívy a odporúčania ku kúpe, resp. zobrazovanie výrobkov.
  3. Financie, ktoré zaplatíte, nie sú za vysielací čas tradičnej reklamy (to by ste sa ani pri dlhších príspevkoch nedoplatili), ale sú preplatením nákladov na videoprodukciu.

Pre koho je vhodný tento spôsob propagácie

  • PR agentúry
  • Reklamné agentúry
  • Inštitúcie, úrady, samospráva, štát
  • Individuálne podniky a korporácie
  • Fyzické osoby

Divácke publikum sme si získali sme dlhoročnou prácou, užitočným obsahom a  poctivým prístupom.
Vysielame po celom Slovensku a cez internet aj na celý svet, ale netvrdíme všetci sú naši diváci. Z toho dôvodu vám predávame pozornosť iba nášho relevantného publika, t.j. pre koho vyrábame obsah.


Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné



Komerčná spolupráca


Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné



Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam