logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Reklamné formáty

Podľa cieľov mediálnej komunikácie, si možno vybrať vhodný TV reklamný formát alebo ich kombináciu. TV je nekonečne všestranná a flexibilná.

  • Budovanie značky - televízia je najefektívnejším prostriedkom pre tento účel. Kombinuje rozsah a dosah, ktorý nová značka potrebuje, s dopadom na presvedčivosť. Najvhodnejšia forma je klasický spot. Spotrebiteľom sa treba aj pripomínať, na to je sponzoring alebo product placement 
  • Predaj výrobkov - okrem spotu je efektívny telenákup, pretože umožňuje demonštrovať ako sa výrobok konzumuje a tiež možnosť ho porovnať s obdobným konkurenčným produktom.
  • Pestovanie pozitívneho imidžu, zmena postojov populácie, či informovanie verejnosti - na to slúžia public relations formáty.   

Pre rast firmy je najdôležitejšie osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov. Týmto môže spoločnosť začať vytvárať dopyt. TV reklama vyniká nákladovo efektívnym publikom a rýchlo  rozširuje potenciálnu zákaznícku základňu.


TV spot je krátky, akčný a vizuálne úderný. Plná koncentrácia na reklamné posolstvo. Výborne funguje vo všetkých kategóriach.
TV-shop je priamy predaj produktov cez TV obrazovku. Dĺžka spotov až 15 min a výhodnejšie ceny. Skúste to a potešte svoj e-shop!
Pre tvorbu pozitívneho imidžu. PR formáty sú vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas. Určené pre dôveryhodných.
S - "Tento program vám prináša..." PP - umiestňovanie produktov v obsahu. Cieľom je pripomenúť im, prečo milujú vašu značku.


  ONLINE INZERCIA

PRIPRAVILI SME RIEŠENIA

•••

Vďaka neodmysliteľnej sile audiovizuálnej reklamy môže televízna reklama vyvolať emócie, ktoré zvyšujú dôveru, vytvárajú a posilňujú pozitívne spojenia, a vďaka tomu sa značky popularizujú. Toto dlhodobé budovanie značky je základom rastu podniku.

   

Okrem toho je televízia mimoriadne účinná pri dosahovaní krátkodobých cieľov rýchlym zvyšovaním povedomia v cieľovej skupine. Zistilo sa, že televízia poskytuje 80% predaja generovaného reklamou, pričom výdavky predstavujú iba 66%.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam