Reklamné formáty a riešenia

Robte tak ako veľkí hráči - široké povedomie o značke najskôr budujú cez tradičné masové kanály, a až potom nasadia online reklamu - na aktiváciu predaja. 

Zaraďte do médiamixu televíziu a vyberte podľa cieľov:

  • Budovanie značky - klasický spot
  • Pripomínanie svojej značky - sponzorský odkaz, product placement
  • Predaj výrobkov a demonštrácia konzumácie - telenákup
  • Pozitívny imidž, zmena postojov, informovanie - public relations, propagačný film.
    Viac: TV je nekonečne všestranná a flexibilná.
TV spot je krátky, akčný a vizuálne úderný. Plná koncentrácia na reklamné posolstvo. Výborne funguje vo všetkých kategóriach.
Predstavíme vás komplexne a kompetentne - podčiarkneme váš existujúci imidž alebo vám pomôžeme vytvoriť nový.
Pre tvorbu pozitívneho imidžu. PR formáty sú vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas. Určené pre dôveryhodných.

Reklama na značky je neosobná komunikácia umiestnená v platenom, masovom médiu.
Spolupráca zo strany televízie je za výhodných finančných podmienok, alebo za poskytnutie iného plnenia.
Každý druh podniku má riešenie pre propagáciu v televízií. Pozrite si nasledujúce riešenia.



Ďalšie formy a riešenia

Pre rast firmy je najdôležitejšie osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov. Týmto môže spoločnosť začať vytvárať dopyt. TV reklama vyniká nákladovo efektívnym publikom a rýchlo  rozširuje potenciálnu zákaznícku základňu.

Reklama Produkcia Blog


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam