logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Public relations pre tvorbu imidžu

Public relations je nepriame propagačné pôsobenie charakterizované tým, že pasívnemu subjektu (recipientovi) sa predkladajú informácie, na ktorých podklade si sám vytvára kladný názor na podnik, jeho činnosť.

Cieľom komunikácie je udržanie si priazne - pozitívny imidž, demonštrácia postojov, zmena správania sa ľudí, komunikácia hodnôt podniku, ale aj vysvetľovanie problémov, tzv. krízová komunikácia.

Kto potrebuje PR služby?

PR agentúry (pretože potrebujú odozvu), organizátori podujatí, inštitúcie, úrady, samosprávy a ministerstvá (pri realizácií informačných kampaní) a spoločnosti - korporátne i malé (komunikácia postojov a hodnôt).

Natívna reklama
Výhody PR v televízií
Kde sa budú zobrazovať PR príspevky?

  • Zaplatíte iba produkciu profesionálneho videa, ale získate:

    Pozornosť masových divákov. Bez TV vysielania  ich treba drahšie nakupovať v online. Zobrazenia na web stránke TV Bratislava. Spontánnych inluencerov na sociálnych sieťach. Vytvoríme haló efekt.
    Imidž významného hráča, pretože televízia popularizuje.

PR FORMÁTY

----------------------

PR v televízií znamená publicistické spracovanie - podobné ostatnému obsahu. Spolupráca s televíziou je vo forme objednávky príspevku, spracovaného vysielateľom, ktorý bude odvysielaný v obvyklom čase podľa TV programu.

Rozhovor

Realizujeme ho v štúdiu, alebo v priestoroch klienta. V rozhovore s moderátorom môžete informovať o svojich produktoch a službách. Komerčný rozhovor môže vyzerať aj ako prezentácia na spôsob poradenstva pri voľbe správneho riešenia. 

Reportáž

Je televíziou vytvorený PR príbeh. Prídeme za vami do podniku, navštívime vás na akcii, urobíme s vami a vašimi partnermi rozhovory, ukážeme vás v tom najlepšom svetle. Spracovaním je ako bežná reportáž, ale my spropagujeme vašu značku, výrobky a služby, alebo vašu akciu.

TV diskusia

Moderovaná diskusia zo zainteresovanými odborníkmi na zvolenú spoločenskú tému. Jedným z odborníkov (zainteresovanej strany) môžete byť i vy a budete mať príležitosť vyjadriť svoj názor. Ale treba počítať s tým, že v diskusií budete mať oponenta, protistranu, ktorá má iný názor na vec alebo prináša doplňujúce informácie.

AFP = program financovaný inzerentom

Objednať si môžete aj celú reláciu - dokonca seriál. Program môže byť na tému navrhnutú inzerentom, môže propagovať spoločensky prospešné chovanie (napr. ekológia, zdravý životný štýl) s ktorými sa inzerent stotožňuje. Program nemá obsahovať reklamné prvky pretože by išlo o nedovolenú skrytú reklamu. Od nás sa očakáva nezávislosť, nezaujatosť a nestrannosť.


Natívnu reklamu realizujeme ako príspevok do bežnej relácie. Môže to byť reportáž, rozhovor na tému, či záznam z podujatia.
Výhodou je čistý dojem a ovplyvňovanie verejnej mienky prirodzeným spôsobom a  šírenie príspevku na sociálnych sieťach z dôveryhodného zdroja.
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam