Osobitné riešenia

Účinná komunikácia sa opiera o integrovaný prístup platforiem: platené (tradičné média), vlastnené (napr. vlastný web) a získané (sociálne siete). Má 2 kroky:

1. Oznámenie obsahu cez tradičné platformy
2. Aktivácia cez vlastné médiá a sociálne sprostredkovanie
Pozor: Získané média nemôžu nahradiť masmédiá. Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu.

 

STRATÉGIA

Tieto detaily sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť. Prečítajte si celý postup a podrobnosti.

1. Marketingové ciele
2. Vyberte si konkrétnu službu z našej ponuky
3. Rozhodnite o pláne vysielania
4. Vytvorte televíznu reklamu
5. Preskúmajte výsledky

 

RIEŠENIA - SME PRIPRAVENÍ NA VÁŠ ÚSPECH
 

Reklama na značky je neosobná komunikácia umiestnená v platenom, masovom médiu.
Inzerovať môžete cielene a efektívne v regionálnej TV. Je taká dôveryhodná, že aj reklama je považovaná za súčasť programu.
Každý druh podniku má riešenie pre propagáciu v televízií. Pozrite si nasledujúce riešenia.

Spolupráca zo strany televízie je za výhodných finančných podmienok, alebo za poskytnutie iného plnenia.

Reklama Produkcia Blog


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam