logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Mediálna podpora podujatí

TV Bratislava mediálne podporuje neziskové alebo inak zaujímavé podujatia. Spolupráca zo strany televízie je za výhodných finančných podmienok, alebo za poskytnutie iného plnenia.

Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v médiamixe. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát tak účinnejšie ako kampane bez televízie.
Vo veku internetu už diváci televízie prirodzene používajú vyhľadávače na vyhľadávanie značiek, o ktorých počuli v televízií.
Televízna reklama je rozhodujúca i pre vytváranie rozhovorov o značke.

TV Bratislava mediálne podporuje neziskové alebo inak zaujímavé podujatia. Spolupráca zo strany televízie je za výhodných finančných podmienok, alebo za poskytnutie iného plnenia.



 

Možnosti spolupráce pri propagácií podujatí
 

Rozhovor v štúdiu

Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum. Pôsobivými osobnosťami pre pozývanie sú populárni ľudia: herci, speváci, hudobníci, športovci.
Ak pozýva usporiadateľ / manažér, mal by priniesť plagáty alebo rekvizity, čím ozvláštni rozhovor o zapamätateľné prvky.

Reportáž z podujatia

PR formáty sú  vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas.
Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt.

Reportáž realizujeme priamo na akcii. Odvysielame ju v rámci programu Korzo, najmenej 20 krát. U reportáži z kultúrnych podujatí účtujeme iba nevyhnutné náklady spojené s výrobou videa. 

Odvysielanie reklamného spotu

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Diváci prijímajú reklamu ako informáciu - reklama v regionálnej TV neprekáža. Kultúrne a prospešné podujatia majú výhodnejšie cenové podmienky ako bežná reklama. Dohodnúť sa dá aj na čiastočnom bártrovom plnení, napríklad za lístky na podujatie.

 

Tipy na voľný čas

Video
Je zjednodušená forma reklamného spotu, ktorý je spracovaný z fotografií a nahovoreného textu s informáciami „čo - kedy-kde“. Vysielame ho týždeň pred podujatím 18 krát denne, spolu 126 krát.

Článok
Článok, plagát, pozvánku vám uverejníme na osobitnej podstránke, aj v sekcii kultúra. Stránka: Tipy na voľný čas

1. Zorganizovanie Súťaž o lístky na podujatie Pre suťaž v televíznom vysielaní, na webe aj na FB potrebujeme ceny aspoň týždeň vopred.
2. PR článok
3. Banner na web stránke televízie
 


 

MOŽNOSTI SPOLUPRÁCE

  • Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum. Pôsobivými osobnosťami pre pozývanie sú populárni ľudia: herci, speváci, hudobníci, športovci.
    Ak pozýva usporiadateľ / manažér, je vhodné, ak je štýlovo oblečený (napríklad v kroji), prinesie plagáty alebo rekvizity, čím ozvláštni rozhovor o zapamätateľné prvky.

  • Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Diváci prijímajú reklamu ako informáciu - reklama v regionálnej TV neprekáža. Kultúrne a prospešné podujatia majú výhodnejšie cenové podmienky ako bežná reklama. Dohodnúť sa dá aj na čiastočnom bártrovom plnení, napríklad za lístky na podujatie.

  • PR formáty sú  vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas.
    Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.

    Reportáž realizujeme priamo na akcii. Odvysielame ju v rámci programu Korzo, najmenej 20 krát. U reportáži z kultúrnych podujatí účtujeme iba nevyhnutné náklady spojené s výrobou videa.
  • Je zjednodušená forma reklamného spotu, ktorý je spracovaný z fotografií a nahovoreného textu s informáciami „čo - kedy-kde“. Vysielame ho týždeň pred podujatím 18 krát denne, spolu 126 krát.

 

     Príklady reciprocity za poskytnutý mediálny priestor

Mediálne partnerstvo
Mediálny barter
Lístky na podujatie
Podpora značky TVBA na sociálnych sieťach a osobitná podpora

.

Synergia televízie a online je obrovská

Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v médiamixe
Integrácia a rozprávanie príbehov
Odozva použitia prostredníctvom iných médií
Televízna reklama je rozhodujúca i pre vytváranie rozhovorov o značke

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam