logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU

Politická reklama

Regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. To vytvára dôveryhodné reklamné oznámenie, ktoré umožní dosiahnuť zacielenie na obyvateľov. Kampaň v regionálnej televízií vám umožní, že sa do  kampane zmestia regionálne charakteristiky vášho posolstva.

  • Regionálna TV aktivizuje občana v jeho účasti na správe verejných vecí.
  • Pestuje lokálnu a regionálnu identitu.
  • Lokálne média významne prispievajú k demokratizácii

 

Výhody reklamy v regionálnej TV

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.
  • Nadpriemerné verné publikum
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.

 

 Voľbám sa venujeme v rámci bežnej publicistiky - objektívne, nestranne a pluralitne - tak ako nám to ukladá zákon. Ako vysielatelia s licenciou obsah kontroluje Rada pre vysielanie, ale aj vďaka tomu má televízia u obyvateľov najvyššiu doveryhodnosť spomedzi mediatypov.
TV Bratislava je ofline - má tisíce divákov v lineárnych sieťach a celý obsah sprístupnený na internete.

 

  • Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy. Je krátky, akčný a vizuálne úderný.
    Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd. V rámci kampane ho môžeme odvysielať 60 krát.
    Spot môžete dodať hotový, alebo vám ho vyrobíme.
    Cena je závislá od náročnosti. 



    • Portrét o osobnosti
      Malý filmový medailón o vašej práci a životných postojoch. Mini-dokument nepolitického charakteru.
    • Reportáž z podujatia
      Organizujete podujatie, alebo budete hosťom? Môžeme byť pri tom a redakčne spracovať.
    • Live streaming
    • Výroba reklamného spotu - pre televízne vysielanie aj online šírenie

    +  Viac o výrobe a referencie



  • V rámci publicistiky pripravujeme predvolebné diskusie kandidátov. TV diskusie sú všeobecne najsledovanejšie a často aj rozhodujúce.
    Pôsobia na emócie: človek pozná ako vyzerá kandidát  aj ako pôsobí kandidát medzi súpermi. Zo zákona (na rozdiel od online médií), dávame každému rovnaký priestor a rovnaké podmienky. Aj to je dôvod, prečo sa o diskusiách v televízií hovorí a potom zdieľa na sociálnych sieťach.
    +   Pozrieť ukážky



  • Cieľom mediálneho tréningu je príprava na mediálne pôsobenie tých, ktorí potrebujú dosiahnúť pozitívny vplyv na verejnosť. S nami sa školili známi politici. A úspešne.

    • Chcú vás vidieť ako reagujete na súpera.
    • Ak vám položí novinár zákerné otázky, potrebujete sa z nepríjemnej situácie vykrútiť.
    • Ako povedať veľa za krátky čas? Čas prejavu je limitovaný.

    +  Viac o mediálnom tréningu



Synergia televízie a online je obrovská

Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v médiamixe
Integrácia a rozprávanie príbehov
Odozva použitia prostredníctvom iných médií
Televízna reklama je rozhodujúca i pre vytváranie rozhovorov o značke
•••••

Reklama Produkcia Blog


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam