logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Sponzoring & Product placement

Sponzoring je priame alebo nepriame financovanie programov s cieľom propagovať názov alebo obchodné meno, ochrannú známku, dobrú povesť, tovary alebo aktivity poskytovateľa sponzoringu.
Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu. Odmenou je sponzorský odkaz s logom sponzora.

Product placement ( v skratke PP)  je zámerné umiestnenie značkového výrobku do audiovizuálneho diela za účelom jeho propagácie. PP je taký starý ako pohyblivé obrázky, používal sa vždy, veď to poznáme z každého amerického filmu.

Kto potrebuje sponzoring a PP

Sponzoring potrebuje každá spoločnosť, ktorá chce  budovať svoje meno.
PP potrebujú už známe, alebo špecifické značky, kde sa dá ihneď, resp. podľa nápisu identifikovať, o aký produkt ide.

Výhody sponzoringu
Výhody PP
Ako a kde sa zobrazuje sponzoring?
Ako a kde sa zobrazuje PP?

Programy na sponzoring

  • Navštívili sme - predstavujeme zaujímavé osobnosti. Vhodný sponzor: univerzálny.
  • City Lady - krása pre dámy nielen z mesta. Vhodný sponzor: produkty a služby pre ženy.
  • Korzo - program reportáži so spoločenských a kultúrnych podujatí. Vhodný sponzor: jedlo, nápoje, móda...
  • Ďalšie - podľa dohody a aktuálnej ponuky.

  • Televízna kampaň je schopná prinútiť zákazníka, aby sa cítil hrdý na svoju "značku", udržať v nich pocit priazne a hrejivosti, pokiaľ ide o ich výber značky.
  • Je oveľa jednoduchšie a lacnejšie uchovať si existujúcich zákazníkov ako si nájsť nových.
    Preto je naozaj dôležité pripomenúť vašim existujúcim zákazníkom, prečo milujú vašu značku.

 Chcem sa informovať


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam