logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Predaj cez TV obrazovku

Telenákup (teleshopping) je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu.
Priama ponuka znamená, že obsahom spotu, okrem výzvy ku nákupu, aj uvedenie ceny a kontaktu. Telenákup je vo forme spotu ( do 15 minút) alebo programu - súbor spotov zoradených za sebou.

Výhody telenákupu

  • Dokáže predať i to, čo by inak ostalo nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov.
  • Masové oslovenie skupiny obyvateľov, ktorá sa rozhoduje emocionálne.
  • Výhodnejšie ceny vysielania v TV, ako pri reklamných spotoch.
  • Dĺžka spotov je dostatočná pre vysvetlenie podrobností o produkte.

Telenákup je vhodný najmä pre e-shopy. Vyberiete si jeden vhodný produkt, ukážete ako sa používa a pritiahnete do elektronického obchodu nové publikum.

Viac

Konkrétny výrobok, môžete propagovať formou reklamy alebo telenákupu. Rozdiel je v tom, že reklama slúži na budovanie značky a imidžu (všeobecne), ale telenákup je priamy predaj produktu.
Telenákup vznikol desiatky rokov skôr, ako začali fungovať prvé e-shopy a úspešne s nimi funguje v symbióze.
TV vysielatelia majú tento skvelý nástroj k dispozícií pre obchodníkov, za cenovo výhodnejších a časovo veľkorysejších podmienok - oproti vysielaniu klasickej reklamy. 


ODVYSIELANIE SPOTOV

Spoty odvysielame v blokoch s označením "telenákup", obvykle mimo prime time. (Vtedy pozerajú televíziu ľudia, ktorí sú doma.) Oproti klasickej reklame, telenákupné bloky sú dlhšie ako ( 15 minút a viac), za neporovnateľne výhodnejšie ceny. 
Marketingové spoločnosti, ktoré sa venujú telenákupu si mediaplány robia sami, podľa sezóny a aktuálnej úspešnosti jednotlivých produktov.
Mediaplán vám radi zostavíme, stačí ak sa dohodneme na čase, minutáži a skladbe jednotlivých spotov v bloku.

 

TELENÁKUPNÝ SPOT

Sila televízie je v schopnosti demonštrovať. Niekedy musí divák vidieť produkt v akcii, aby mohol plne porozumieť výhodám. Demonštrácia zobrazuje divákom, ako konzumovať nový produkt. U telenákupu je aj dlhší priestor pre predstavenie produktu - max 15 minút/spot.

Obvyklý scenár je poukázať na problém (napríklad ručné krájanie zeleniny) a potom priniesť nový "revolučný" krájač. Potom ukážeme ako ľahko sa s krájačom manipuluje. Samozrejme účinkuje sympatický komparz a množstvo farebných rekvizít - zeleniny.
Počas celého spotu uvádzame výzvu na nákup s uvedením ceny a kontaktu. Dôležité je výzvu opakovať často, hoci sa môže zdať, že to "ide na nervy".

Je to psychológia, že ak si ľudia tovar nekúpia ihneď - telefonicky, zapamätajú si e-shop a neskôr produkt vyhľadajú na internete.
Marketingový fenomén telenákup

Odpovede na časté otázky - telenákup

Aké produkty sa najlepšie predávajú cez telenákup?
Ako naplánovať telenákupnú TV kampaň?
Koľko stojí telenákup?
Naše referencie

V SR inzerujú iba pobočky zahraničných spoločností, ale inde sa uživia aj celé kanály ako napríklad RTL - shop. Posledných 15 rokov všetky teleshoppingové spoločnosti prešli na e-shopy, ale ako hlavný predajný kanál si ponechali televíziu - poznajú jej silu.

Chcem sa informovať

 

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam